anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Noul format al magazinului online

RstdWoo
Cunoscător

De cand a fost bagat la inaintare noul format al magazinului online tot incerc sa inteleg ce fel de pregatire au oamenii care conduc proiectul devreme ce au permis lansarea unui produs cu probleme, nefunctional, in productie? Nu exista livrarea in magazin Orange cum era pe modelul vechi de magazin, la unele modele de telefon apare In Stoc daca intri direct pe pagina modelului, dar practic nu este in stoc (ex. cautati direct pe pagina Orange dupa S22 Ultra, intrati pe oricare din rezultate: green, black si o sa vedeti ca apare in stoc cand la o culoare cand la alta, dar defapt nu este in stoc).

Lasati si portalul vechi pana cel nou este functional, ca sunteti companie serioasa zic eu, sau duceti lipsa de project manageri competenti? sa dai drumu in productie la un produs in asemenea hal mi se pare amatorism la cel mai inalt nivel.

15 Răspunsuri 15

Andu07
Junior entuziast

Magazinul online nu functioneaza de prin 15 decembrie!! Nu stiu ce pitici lucreaza la el.

Nici trecere de la cartela prepay, nici cu numar nou de abonament! Indiferent de telefon! Mai urat e ca nu iti pot prelua telefonic comenzile, nici chat, nimic. Nimic. Afiseaza promotii de tot felul degeaba si incearca sa iti vanda telefonul la pret intreg cand ii suni!

Ditamai firma Orange, zici ca le am facut eu site-ul cu 100 Euro! :)))