
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-08-2022 02:07 PM
Buna ziua!
Astazi am facut o comanda pentru un playstation 5, dar comanda a fost anulata pentru eroarea de mai jos:
Motiv anulare: Probleme la conversia parametrilor din item list: ORA-06502: PL/SQL: numeric or value error: character string buffer too small-> ORA-06502: PL/SQL: numeric or value error: character string buffer too small .
Are cineva idee de la cer ar putea fi si cum se poate rezolva?
Se mai poate totusi sa se realizeze comanda respectiva daca are statusul "anulat"?
Astazi am facut o comanda pentru un playstation 5, dar comanda a fost anulata pentru eroarea de mai jos:
Motiv anulare: Probleme la conversia parametrilor din item list: ORA-06502: PL/SQL: numeric or value error: character string buffer too small-> ORA-06502: PL/SQL: numeric or value error: character string buffer too small .
Are cineva idee de la cer ar putea fi si cum se poate rezolva?
Se mai poate totusi sa se realizeze comanda respectiva daca are statusul "anulat"?
1 Soluţie acceptată‚

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-08-2022 03:42 PM
Am revenit cu vesti bune, Costin_fcd !
Colegii ne-au transmis ca banii au fost deblocati si poti plasa o noua comanda in momentul in care produsul va reveni pe stoc. Pentru a ramane informat in legatura cu revenirea lui in stoc, poti selecta casuta "anunta-ma cand revine" de pe pagina aferenta modelului, unde poti introduce adresa de e-mail.
Eroarea semnalata se afla in atentia colegilor din departamentul tehnic care se ocupa de rezolvarea ei. Iti multumim!
6 Răspunsuri 6
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-08-2022 02:48 PM
Salut, Costin!
Înțeleg că este vorba de o conmandă plasată în magazinul online?
Ai folosit aplicația mobilă sau varianta desktop/ laptop? Poți atașa o captură de ecran cu eroarea?

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-08-2022 02:53 PM
Buna ziua!
Da, este o comanda din magazinul online.
Am facut comanda de pe PC.
Eroarea asta o vad cand dau pe sectiunea comenzile mele.
Atasez si print imediat
Mentionez ca atunci cand am facut plata online, totul a descurs ok.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-08-2022 02:54 PM
Mentionez ca banii nu mi-au intrat inapoi in cont dupa anularea comenzii.
Si de aia sper ca se mai poate efectua inca comanda.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-08-2022 03:17 PM
Mulțumim mult pentru detalii și sesizare.
Vom transmite situația către colegii noștri de la magazinul online.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-08-2022 03:50 PM
Multumesc si eu!
Sper sa se rezolve cat mai repede.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-08-2022 03:42 PM
Am revenit cu vesti bune, Costin_fcd !
Colegii ne-au transmis ca banii au fost deblocati si poti plasa o noua comanda in momentul in care produsul va reveni pe stoc. Pentru a ramane informat in legatura cu revenirea lui in stoc, poti selecta casuta "anunta-ma cand revine" de pe pagina aferenta modelului, unde poti introduce adresa de e-mail.
Eroarea semnalata se afla in atentia colegilor din departamentul tehnic care se ocupa de rezolvarea ei. Iti multumim!
