anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Motiv anulare comanda - Probleme la conversia parametrilor din item list

Costin_fcd
Începător
Buna ziua!
Astazi am facut o comanda pentru un playstation 5, dar comanda a fost anulata pentru eroarea de mai jos:
Motiv anulare: Probleme la conversia parametrilor din item list: ORA-06502: PL/SQL: numeric or value error: character string buffer too small-> ORA-06502: PL/SQL: numeric or value error: character string buffer too small .
Are cineva idee de la cer ar putea fi si cum se poate rezolva?
Se mai poate totusi sa se realizeze comanda respectiva daca are statusul "anulat"?
1 Soluţie acceptată‚

Am revenit cu vesti bune, Costin_fcd ! Colegii ne-au transmis ca banii au fost deblocati si poti plasa o noua comanda in momentul in care produsul va reveni pe stoc. Pentru a ramane informat in legatura cu revenirea lui in stoc, poti selecta casuta "anunta-ma cand revine" de pe pagina aferenta modelului, unde poti introduce adresa de e-mail. Eroarea semnalata se afla in atentia colegilor din departamentul tehnic care se ocupa de rezolvarea ei. Iti multumim!

Vizualizare soluţie în postul original

6 Răspunsuri 6

DanielaH
Moderator
Salut, Costin! Înțeleg că este vorba de o conmandă plasată în magazinul online? Ai folosit aplicația mobilă sau varianta desktop/ laptop? Poți atașa o captură de ecran cu eroarea?

Costin_fcd
Începător
Buna ziua! Da, este o comanda din magazinul online. Am facut comanda de pe PC. Eroarea asta o vad cand dau pe sectiunea comenzile mele. Atasez si print imediat Mentionez ca atunci cand am facut plata online, totul a descurs ok.

Costin_fcd
Începător
Mentionez ca banii nu mi-au intrat inapoi in cont dupa anularea comenzii. Si de aia sper ca se mai poate efectua inca comanda.

DanielaH
Moderator
Mulțumim mult pentru detalii și sesizare. Vom transmite situația către colegii noștri de la magazinul online.

Costin_fcd
Începător
Multumesc si eu! Sper sa se rezolve cat mai repede.

Am revenit cu vesti bune, Costin_fcd ! Colegii ne-au transmis ca banii au fost deblocati si poti plasa o noua comanda in momentul in care produsul va reveni pe stoc. Pentru a ramane informat in legatura cu revenirea lui in stoc, poti selecta casuta "anunta-ma cand revine" de pe pagina aferenta modelului, unde poti introduce adresa de e-mail. Eroarea semnalata se afla in atentia colegilor din departamentul tehnic care se ocupa de rezolvarea ei. Iti multumim!