anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Ma intreb daca anumite bug-uri din magazinul o line nu sunt plantate intentionat de IT-istii Orange

Dandy2
Junior entuziast

Adica incerc deja de jumate de luna sa plasez o comanda online si imi apar tot felul de bug-uri si

finalizarea comenzii e imposibila atat pt incercarea de:
1. migrare prepay la Pro25, cand voucher de reducere "XMAS25"  se pierde din cos dupa scanarea ( corecta) a cartii de identitate iar un al doilea bug se manifesta cand incerc sa selectez din campurile predefinite adresa de livrare ( imi apare " A aparut o eroarela procesarea datelor; incearca din nou" cat si la:
2. portare de la abonament Vodafone in aceeasi combinatie de telefon + OrangePro25, cand site-ul imi da mesaj ca nu pot adauga voucher "XMAS25", desi telefonic operatorul dvs. mi-a confirmat ca pretul de 3690 ron ar trebui sa fie valabil si la PORTARE, ca si la MIGRARE, dupa adaugarea voucher XMAS25 in cos.
De ce mi se pare o "manarie" din interior este pt ca te atrag cu reducerea de 25% dar cand sa finalizezi, fie o faci pe pret de 4900ron ( la PORTARE, deci fara reducerea de 25%) fie nu o nai faci deloc la migrare ca te trimite aplicatia direct in shop fizic, unde SURPRIZA! au alte preturi si gestiune separata: adica 5300 ron acelasi tel. + abonament de 30€ pe 24 luni...
Ia sa ne gandim un pic: daca esti "baiat destept" in Romanica si se intampla sa lucrezi ca it-ist la Orange, e asa de greu de imaginat sa implementezi un bug in procesul de comanda la anumite telefoane foarte cerute de piata si la care iferta Orange e imbatabila ca sa poti dupa aia spune doar cui vrei tu ( eventual apropiati) cum sa bypasseze respectivul BUG ?!?
Suna de SF, nu-i asa?!?
Doar ca in Ro, multe lucruri nu se intampla din incompetenta ci din coruptie care la organizatiile mari ( mai ales din privat, unde sunt banii adevarati) infloreste!
 
 
14 Răspunsuri 14

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Vezi că ai o fereastră de chat acolo, care te întreabă dacă ai nevoie de ajutor. Cere ajutorul lor și probabil că-l vei primi! Nu cred să fie ceva intenționat, dar n-are rost să nu folosești alte metode, dacă nu ai reușit așa. Încearcă mâine, după ora 9.00 să iei legătura direct cu magazinul online sau depune o sesizare din secțiunea Contact:

https://www.orange.ro/contact

 

 Baftă!

Dandy2
Junior entuziast

Salve! am vb cu ei de vreo 4x telefonic ( la asistenta platita) si, la sfatul lor, am si dat ( la serv. tehnic) un mail cu experienta detaliata complet insotita de screenshot-uri pas cu pas, la care nu am primit imca niciun raspuns pana acum ...

Merci oricum de sugestie!

PS: cei care au curiozitatea pot incerca de pe propriul cont o migrare de la prepay la abonamentul ( Business ) Orange 25 PRo de 29,75 eur sau o migrare de la alt operator, furnizand nr de tel actual si codul de client de la acel operator

delfinas
#StarMember

Dandy, bun venit in Comunitate!!!

Ce interes ar avea IT istii Orange sa blocheze accesul la această ofertă?

Daca citim cu atenție termenii și condițiile acestei oferte, aflăm că e valabilă doar pt abonații Orange cu vechime de minim 18 luni și nu funcționează în cazul portării.

Screenshot_20230104_000331.jpg

Dandy2
Junior entuziast

Imi pare rau sa-ti spun dar incurci promotiile: nue XMAS100 iar pe mine telefonic m-au anuntat ca XMAS25  reducerea la telefoan cu plata upfront (nu cea de 20% la abonamente pe care mi-ai subliniat-o tu sau ce cu vouchere valorice la IKEA) , o sa fie valabila pana prin februarie iar daca nu ar fi valabila si la portare de ce ar fi disponibila pe produs alegerea PORTARE sau MiGRARE; e vb de achizitionat telefonul cu banii jos, si aceasta reducere, la celmai scump abonament pe care il au, nu e vb de o vanzare in rate pt abonati ; vanzarea in rate e numai pt abonati cu vechime cum spui tu si acelora nu li se aplica  si XMAS25 ca au deja rate deci ar fi prea costisitor pt orice operator sa finanteze si dobanda normala ( pe care ar putea-o pretinde pt acest credit comercial si sa mai dea si o reducere de 25%) !!! ... dar sa vedem ce raspund , daca raspund ... e oricum patetic cum functioneaza acel 

Poți să pui aici termenii și condițiile acelei oferte? Eu cred că e aceeași la care na refer și eu.  Iar oferta care e valabilă până în februarie e pentru Netflix.

DETALII,: https://www.orange.ro/abonamente/oferta-portare?

Daca o sa te uiți sub ofertă, găsești termenii și condițiile campaniei „XMAS: Abonament fără telefon la preț special”.

Screenshot_20230104_124937.jpg

Screenshot_20230104_124952.jpg

Screenshot_20230104_125023.jpg

 

Dandy2
Junior entuziast

Pentru cineva cu experienta ta pe aici, ma mir ca nu ti-e clar ca  promotia intitulata " XMAS- Abonamentul FARA TELEFON LA PRET SPECIAL" se refera numai la abonamente discountate, cand nu achizitionezi si un telefon subventionat, fiind asadar, exact diametral opusa celei XMAS25 care se refera tocmai la telefoane top de gama subventionate insotite de abonament intreg ( nediscountat abonamentul)....

Eu nu găsesc oferta de care tot zici tu, d-aia ți-am cerut să dai in link, o poză, ceva, din care să reiasă condițiile de care pomenești tu.

Eu ți-am postat exact oferta de la portare, care e Xmas. 25 vine de la reducerea de 25% pentru abonament.

Altă ofertă nu am găsit, îmi cer iertare pentru neîndemânare,  așa că aștept de la tine o iluminare. Nu am găsit altă rimă...

Dandy2
Junior entuziast

e simplu: intri pe web shop si cauti telefoanele marcate cu XMAS 25, apoi cand le-ai adaugat in cos cu abonamentul respectiv, sub modelul de telefon este un mesaj sa aplici voucher XMAS25 in field-ul pt voucher; nu stiu unde ar trebui sa gasesc regulile acestei campanii ca nu am gasit decat ce ai gasit si tu pe abonamente, vichere Ikea, Netflix si alte chestii care nu ma intereseaza; in principiu, pe langa confirmarea telefonica ca 3670ron ar trebui sa fie pretul redus al telefonului respectiv, in oferta de portare/migrare, ad mai adauga ca nu e vreo "pomana" la abonament de 30 eur, tinand seama ca producatorul telefonului a avut pana de Craciun o promotie  la 7200ron pentru varianta cu stocare dubla ( 1TB) adica o reducere de vreo 900 eur fata de pretul recomandat ( si la producator evident ca nu mai platesti si abonamente scumpe si suprarvaluate cu vreo 50% fata de cel mai ieftin abonam cu intetnet 5G nelimitat din oferta ) iar cei de la Orange au oricum numai varianta de 512GB; din punctul meu de vedere oricum 512GB  stocare, fara cposibilitatea de card extern, e prea putin pt un varf de gama pe care il tii cam 4 ani : dupa numai 2 ani am 256 GB de memorie aproape full de update-uri de aplicatii si sist de operare.... si altii vreo 300 GB de fisiere personale pe card extern...

Mda, am intrat in magazinul online, exista o oferta XMAS cu diverse reduceri, fie ca procentaj, fie ca suma.

Ce model iti doresti? De ce nu l-ai cumparat din alta parte, daca era mai buna oferta la altii decat aici?

In subsol se gasesc doar termenii si conditiile pentru oferta fara telefon si cea la Netflix, cum am gasit si eu.

Eu zic sa mergi intr-un Shop su Store Orange si sa ceri acolo o oferta care sa te avantajeze, caci din cercul asta nu iesim altfel. Online, nu poti lua si telefon si abonament cu reducere, ci ori, ori.

Dandy2
Junior entuziast

am scris d3ja in postarea mea initiala ca am fost si in shop fizic unde nu au reducerea XMAS25 si mi-au propus cel mai mare pret upfront : 5300 ron; poanta e ca nici operatorii telefonici nu stiu unde sunt listate conditiile XMAS25....

Deja incep sa cred ca in cel mai bun caz e publicitate mincinoasa Orange: sa te atraga cu o oferta buna dar inexistenta ... Cred ca voi ramane la VDF ca aia macar nu au decat in rate la un pret mai mare decat cel din promotiile producatorului adica vreo 8000 ron !!! oricum VDF sau ORN acelasi tip de ticalosi; actualul meu tel era la 1300 eur dar pt ca VDF nu avea in realitate retea 5G acum 2 ani mi l-au vandut la 350 eur ( de BFriday) cu abonament 5G de 25eur ...iar acum, dupa 2 ani, nu mai au tupeul sa vanda vreun abonament branduit 5G ci " 5G ready" dar nici nu mai au reduceri la telefoane, decat rate.... cu alte cuvinte si-au acceptat soarta de retea "budget" si vand si ei ce pot ... abonamente cu reduceri chiar si de 60% ( fara telefon)

Campania XMAS e online, dar ma gandeam ca, fiind vorba de o portare, vei putea primi o alta oferta, chiar mai buna decat cea XMAS. Stiu ca, intr-o vreme, Orange Store avea oferte mai bune decat in Shop sau in magazinul online Orange. Mai incearca sau ramai la VDF,  daca iti convin conditiile de acolo. Tot nu am inteles ce model de telefon "vanezi"...e asa secret? Dupa pret, pare a fi un iphone, dar nu am vazut vreunul in oferta XMAS, de fapt niciunul din gama 14 nu e disponibil, cum apar, cum dispar, nu inteleg de ce,,,

Dandy2
Junior entuziast

Nu, iPhone never ! nu-mi place politica lor de "milking the consumer" in care nu ai voie sa folosesti telef decat in limitele impuse de ei si esti limitat la ecosistemul lor de apps, devices etc. Apple e pt "general public" care nu stie ( si in general, nu e interesat) sa foloseasca tel la adevaratele capacitati...

Vanez un Fold4 cu 512GB stocare interna... 

Nu ma intereseaza decat telef de productivitate pe care poti edita si un pdf sau scrie un word mai mare, in conditii de confort; btw: nu mai imi iau telef fara stylus de prin 2002 🤣;

despre alternative Orange: la ofertare directa nu fac portare iar la migrare preturile oferite sunt peste 5000 upfront deci mai prost decat in shop online ...

Andu07
Junior entuziast

Raspunsul este DA! 

99.99% este o situatie intentionata!! Solutia ANPC: https://sesizari1.anpc.ro

1. Nu poti comanda online din cauza erorilor jenante pentru un asa zis magazin online!

2. Daca reusesti, comanda iti este anulata!

3. Nu iti pot reface comanda telefonic/chat, chiar daca constata ca au o problema pe site! Pur si simplu nu te ajuta!!

4. Un prieten care a comandat in aceeasi zi, a primit telefonul, totul ok... dar acela nu avea nici o reducere! Ce coincidenta! :)))

5. Iti recomanda sa mergi intr-un magazin unde bineinteles sunt alte preturi! :))))

 

Dandy2
Junior entuziast

Merci de raspuns si de confirmare ...

Astazi le-am retransmis mail-ul cu descriwrea detaliata a situatiei si drept urmare a crescut pretul in shop!!!  Adica nu mai este 3690ron la migrare ci 4000ron la migrare chiar si cu XMAS25 ( sic!!!) 

Daca tot am demonstrat atata ravna si interes, inseamna ca e prilej de un deal... "micro-managing the client" ...aka mi-au facut un pret personalizat care acum a devenit pretul oficial in shop-ul online  !!!!

Pe bune ca ma simt ca in bazar la turci ....  nimic nu e cert, totul se targuieste ....

Deci retineti, pana la urmatoarea reclamatie a cuiva, pretul s-a mutat ferm la 4000ron !!! nu e cursul de vina, nu e bug-ul ci simplul intrtes manifestat de mine 🤣🤣🤣