la 20-11-2024 12:32 PM - editat ultima oară la 20-11-2024 01:02 PM de DanielaH
salut
am o problema, deja semnalata de 2 zile (luni) la orange cu utilizarea unui voucher la achizitia unui telefon cu prelungire abonament. Nici un raspuns, cu toate ca zic ca in 48 h primesc raspuns; asa spune mesajul automat primit.
Am sunat si la 300 ieri si au recunoscut problema dar ... primesc mesajul: codul este deja folosit sau utilizarea acestui cod de voucher nu este permisa.
la 20-11-2024 02:11 PM
Salut!
Putem ruga și noi colegii de la magazinul online să verifice situația ta. Ne poți oferi în mesaj privat numărul de telefon și numărul comenzii.
la 20-11-2024 03:02 PM
sesizarea in scris a fost facuta in scris luni 18.11 si ieri am vorbit la telefon si mi s-a confirmat eroarea.azi am trimis din nou.dar nimic despre rezolvarea ei sau ceva raspuns...cica la tehnic ... dar ma gandeam ca sunt mai operativi vis a vis de clienti. dar mai sunt si altii pe piata .
asa usor se poate face o portare in alta retea , cu toate ce am 5 abonamente .
20-11-2024 06:12 PM - editat 20-11-2024 06:15 PM
Salut!
Am incercat si eu acum sa vad daca imi permite sa folosesc acel voucher si pare ok. Am ales prelungire de abonament cu achizitia aceluiasi telefon A55 si am apasat pe butonul care a aparut sub telefon, cel pentru aplicare voucher.. Ai mai incercat, poate s-a rezolvat?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor