Eroare voucher blackfriday 2024
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-11-2024 12:32 PM - editat ultima oară la 20-11-2024 01:02 PM de DanielaH
salut
am o problema, deja semnalata de 2 zile (luni) la orange cu utilizarea unui voucher la achizitia unui telefon cu prelungire abonament. Nici un raspuns, cu toate ca zic ca in 48 h primesc raspuns; asa spune mesajul automat primit.
Am sunat si la 300 ieri si au recunoscut problema dar ... primesc mesajul: codul este deja folosit sau utilizarea acestui cod de voucher nu este permisa.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-11-2024 02:11 PM
Salut!
Putem ruga și noi colegii de la magazinul online să verifice situația ta. Ne poți oferi în mesaj privat numărul de telefon și numărul comenzii.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-11-2024 03:02 PM
sesizarea in scris a fost facuta in scris luni 18.11 si ieri am vorbit la telefon si mi s-a confirmat eroarea.azi am trimis din nou.dar nimic despre rezolvarea ei sau ceva raspuns...cica la tehnic ... dar ma gandeam ca sunt mai operativi vis a vis de clienti. dar mai sunt si altii pe piata .
asa usor se poate face o portare in alta retea , cu toate ce am 5 abonamente .
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
20-11-2024 06:12 PM - editat 20-11-2024 06:15 PM
Salut!
Am incercat si eu acum sa vad daca imi permite sa folosesc acel voucher si pare ok. Am ales prelungire de abonament cu achizitia aceluiasi telefon A55 si am apasat pe butonul care a aparut sub telefon, cel pentru aplicare voucher.. Ai mai incercat, poate s-a rezolvat?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-11-2024 10:33 AM
@user_17772980, s-a rezolvat situația? Ai reușit să aplici voucherul?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-11-2024 08:14 PM
Aceeași problema o întâmpin și eu de vreo 3 zile
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-11-2024 11:24 AM
Salut.
am vorbit la serviciul fidelizare- abonamente de vreo 2-3 ori si mi sa transmis ca eu nu pot folosi acel voucher ci doar uni clienti il pot folosi intrucat nu am destule servicii contractate la orange.cu toate ca am 5 numere si un total de 40 eur pe luna si abonamenetele sunt mici .nu am inteles deloc explicatiile dar m-am resemnat cu ideea ca este o pacaleala acel voucher.la 4 numere sunt fara perioada contractuala , astepet ca 5-lea sa iasa peste cateva luni si apoi ma voi porta.oferte sunt destule piata.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-11-2024 01:16 PM
La aceeași soluție am ajuns și eu, și anume portarea. Nu mai spun de faptul ca nu mai pot alege nici măcar abonamentul pe care îl am, mi se oferă doar 2 opțiuni de abonament, la prelungire, ambele mai mari. 👎 ORANGE
