Eroare comanda online
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-01-2023 02:17 PM
Buna ziua,
Vreau sa plasez o comanda pe magazinul online dar primesc urmatorul mesaj:
''Ne para rau, a intervenit o eroare.''
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-01-2023 03:07 PM
Salut!
Incearca sa suni la 300 sau 0374 300 300 (din orice retea) si vezi daca te pot ajuta de acolo sa plasezi comanda. Pentru trimiterea erorii, poti sa dai un email la magazinonline@orange.ro.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-01-2023 11:11 AM
Asa magazin online rar am vazut.
Din decembrie erori peste erori la plasare comenzi, anulate, la suport clienti nu se preluau comenzi, raspunsuri de 2 lei la sesizari... mi-e greu sa cred ca nu se stie de aceste probleme, cu siguranta sunt ignorate!
Acum la orice alegi sa faci de vreo saptamana apare: "Lucrăm să pregătim această opțiune în noua variantă a magazinului online." Sa vedem ce varianta va fi...
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-01-2023 08:32 AM
@Hegyi, ai reușit să plasezi comanda?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-02-2023 05:58 PM
Buna ziua si eu am aceeasi problema vreau sa comand un telefon si scrie ne pare rau a intervenit o eroare

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-11-2023 12:47 PM
Buna ziua, intampin probleme la plasarea unei comenzi online cu urmatoarea eroare: "Ne pare rau, nu am reusit sa plasam comanda". Se poate remedia?
