Din păcate, este din ce în ce mai greu sa urmărești curierii.. Eu, pentru a evita surprizele si, n-au fost puține, ba mi-au scos peri albi, la majoritatea comenzilor cu livrare prin curier am cerut livrarea la serviciu..
De cele mai multe ori primești sms cu "astăzi se livrează coletul.. ramburs.. etc".. insa ora, in niciun caz..
Daca vrei sa urmărești comanda, cel mai bine o poți urmări pe site-ul curierului, deci ai nevoie de numărul de awb, cum spune și Răzvan, și numai Orange ti-l poate da, probabil și pe chat, daca nu poti aștepta la telefon, pana ești preluat... Dar, și acolo, poți vedea cel mult ca este "în livrare", ceea ce înseamnă că în ziua aceea se livrează, dar, ora nu se știe.. Eu am avut o surpriza cu un curier să-l sun, sa ma uit la el pe balcon, pentru ca era în fata blocului, la mine acasă, sa nu-mi răspundă și sa plece.. i-am dat sms, am mai sunat de vreo 2 ori și, pentru ca nu m-a enervat nimeni în halul asta.. am sunat la firma.. pai, nah, adică nu ma suni, nu-mi răspunzi și pleci..
Scuza lui: au foarte multe colete și nu mai fac fata.. hmm.. serios?? Pai, livrarea nu se face după un traseu prestabilit?.. Adica vii și lași doar o parte din coletele care sunt în aceeași zona?!.. Ciudat, cei de la serviciu parca sunt alți oameni.. :)
La cea mai recenta comanda făcută pe emag, la câteva minute după ce am ridicat un colet din pick up point (primisem mail de vreo ora), am primit sms ca este acolo sa merg sa-l ridic.. 🙂