la 14-04-2020 11:04 PM
la 12-03-2021 12:36 PM - editat ultima oară la 14-11-2024 10:00 AM de MihaelaA
Dacă este vorba despre o comandă plasată în magazinul online, anularea ei se poate face prin apel la serviciul clienti 300, email la magazinonline@orange.ro sau https://www.orange.ro/eContact/.
Dacă deja coletul se află în posesia curierului, anularea se poate face doar după ce acesta returnează pachetul în depozitul Orange, deci comanda trebuie refuzată la livrare.
Ca să afli ce status are comanda ta trebuie să te autentifici în contul tău My Orange, selectezi opțiunea Magazin din meniul principal și apoi secțiunea Comenzile mele (https://www.orange.ro/help/cum-pot-afla-care-este-statusul-comenzii-mele-din-magazinul-online-107).
la 14-04-2020 11:27 PM
la 14-04-2020 11:34 PM
la 15-04-2020 12:20 AM
la 15-04-2020 12:25 AM
la 15-04-2020 12:31 AM
la 15-04-2020 12:38 AM
la 15-04-2020 01:31 AM
la 15-04-2020 07:56 AM
la 15-04-2020 10:24 PM
la 12-03-2021 12:36 PM - editat ultima oară la 14-11-2024 10:00 AM de MihaelaA
Dacă este vorba despre o comandă plasată în magazinul online, anularea ei se poate face prin apel la serviciul clienti 300, email la magazinonline@orange.ro sau https://www.orange.ro/eContact/.
Dacă deja coletul se află în posesia curierului, anularea se poate face doar după ce acesta returnează pachetul în depozitul Orange, deci comanda trebuie refuzată la livrare.
Ca să afli ce status are comanda ta trebuie să te autentifici în contul tău My Orange, selectezi opțiunea Magazin din meniul principal și apoi secțiunea Comenzile mele (https://www.orange.ro/help/cum-pot-afla-care-este-statusul-comenzii-mele-din-magazinul-online-107).
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor