anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum anulez o comandă în magazinul online

Dybbuk
Junior

Cum pot anula o comandă online, vă rog? Mulțumesc!

1 Soluţie acceptată‚

MihaiC99
Campion

Salutare!

Ai in topic similar in  linkul de mai jos în care găsești modalitățile de anulare a unei comenzi realizate prin magazinul online:

https://comunitate.orange.ro/t5/magazin-online/cum-pot-anula-o-comanda-din-magazinul-online/ 

Pentru a anula o comandă plasată în magazinul online Orange, contactează serviciul clienți prin telefon, chat sau e-mail.

  • Prin telefon la numărul 300
  • Prin mail la adresa magazinonline@orange.ro
  • Prin chatul din aplicația my orange

Furnizează-le numărul comenzii și data plasării acesteia, menționând că dorești anularea. După confirmare, verifică statusul comenzii în contul tău My Orange pentru a te asigura că a fost anulată cu succes.

Vizualizare soluţie în postul original

8 Răspunsuri 8

Vio73
#StarMember

Salutare!

Anularea se poate face din aplicația My Orange-Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback- Scrie-ne și apoi alegi transfer operator sau ,,anulare comanda" , dacă are sau din Chat Djingo și ceri transfer operator, la numărul 300/0374300300 și mergi pe indicațiile Djiei, etc.

Mai ai un topic asemănător aici .

Baftă!

MihaiC99
Campion

Salutare!

Ai in topic similar in  linkul de mai jos în care găsești modalitățile de anulare a unei comenzi realizate prin magazinul online:

https://comunitate.orange.ro/t5/magazin-online/cum-pot-anula-o-comanda-din-magazinul-online/ 

Pentru a anula o comandă plasată în magazinul online Orange, contactează serviciul clienți prin telefon, chat sau e-mail.

  • Prin telefon la numărul 300
  • Prin mail la adresa magazinonline@orange.ro
  • Prin chatul din aplicația my orange

Furnizează-le numărul comenzii și data plasării acesteia, menționând că dorești anularea. După confirmare, verifică statusul comenzii în contul tău My Orange pentru a te asigura că a fost anulată cu succes.

Mulțumesc frumos pentru îndrumare și  amabilitate! Toate cele bune!

Mulțumesc frumos pentru amabilitate și îndrumare! Vă doresc numai bine!

Cu plăcere, mă bucur că am putut ajuta!

Te așteptăm cu vesti bune!

DanielaH
Moderator

@Dybbuk, ai reușit să anulez comanda?

Dacă te-au ajutat răspunsurile primite aici, te rugăm să-l marchezi pe cel mai bun ca soluție pentru a fi util și altor membri sau vizitatori. Îți mulțumum și te mai așteptăm.

Da, am anulat-o. Mulțumesc întregii comunități Orange! Toate cele bune!

Mă bucur că ai reușit. Mulțumim și noi pentru confirmare!

Spune-ne, te rog, cum ai procedat?