la 28-07-2025 02:45 PM
Cum pot anula o comandă online, vă rog? Mulțumesc!
28-07-2025 03:05 PM - editat 28-07-2025 03:14 PM
Salutare!
Ai in topic similar in linkul de mai jos în care găsești modalitățile de anulare a unei comenzi realizate prin magazinul online:
https://comunitate.orange.ro/t5/magazin-online/cum-pot-anula-o-comanda-din-magazinul-online/
Pentru a anula o comandă plasată în magazinul online Orange, contactează serviciul clienți prin telefon, chat sau e-mail.
Furnizează-le numărul comenzii și data plasării acesteia, menționând că dorești anularea. După confirmare, verifică statusul comenzii în contul tău My Orange pentru a te asigura că a fost anulată cu succes.
28-07-2025 03:02 PM - editat 28-07-2025 03:05 PM
Salutare!
Anularea se poate face din aplicația My Orange-Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback- Scrie-ne și apoi alegi transfer operator sau ,,anulare comanda" , dacă are sau din Chat Djingo și ceri transfer operator, la numărul 300/0374300300 și mergi pe indicațiile Djiei, etc.
Mai ai un topic asemănător aici .
Baftă!
28-07-2025 03:05 PM - editat 28-07-2025 03:14 PM
Salutare!
Ai in topic similar in linkul de mai jos în care găsești modalitățile de anulare a unei comenzi realizate prin magazinul online:
https://comunitate.orange.ro/t5/magazin-online/cum-pot-anula-o-comanda-din-magazinul-online/
Pentru a anula o comandă plasată în magazinul online Orange, contactează serviciul clienți prin telefon, chat sau e-mail.
Furnizează-le numărul comenzii și data plasării acesteia, menționând că dorești anularea. După confirmare, verifică statusul comenzii în contul tău My Orange pentru a te asigura că a fost anulată cu succes.
la 28-07-2025 03:15 PM
Mulțumesc frumos pentru îndrumare și amabilitate! Toate cele bune!
la 28-07-2025 03:16 PM
Mulțumesc frumos pentru amabilitate și îndrumare! Vă doresc numai bine!
la 28-07-2025 03:39 PM
Cu plăcere, mă bucur că am putut ajuta!
Te așteptăm cu vesti bune!
la 30-07-2025 11:03 AM
@Dybbuk, ai reușit să anulez comanda?
Dacă te-au ajutat răspunsurile primite aici, te rugăm să-l marchezi pe cel mai bun ca soluție pentru a fi util și altor membri sau vizitatori. Îți mulțumum și te mai așteptăm.
la 30-07-2025 12:31 PM
Da, am anulat-o. Mulțumesc întregii comunități Orange! Toate cele bune!
la 30-07-2025 12:33 PM
Mă bucur că ai reușit. Mulțumim și noi pentru confirmare!
Spune-ne, te rog, cum ai procedat?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor