- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-11-2023 01:01 PM - editat ultima oară la 03-11-2023 02:48 PM de GeorgianaD
Bună ziua am facut o comanda din magazinul online și ce sa vezi nu am putut nici sa mai comand alt produs si nici sa fac o alta comanda. Precizez ca am cumpărat pe puncte .Si imi apare ca nu mai pot comanda nimic pina nu imi ajunge comanda. Vi se pare normal mie nu desi mai am puncte la dispoziție și as cumpara si pe bani dar programul nu ma lasa.Si ceva si mai tare am primit un mesaj ca nu este o anomalie ci asa este procedura. Eu cred ca ar trebui schimbata procedura nu mi se pare normal
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
03-11-2023 02:47 PM - editat 03-11-2023 03:02 PM
Salut, Dorel!
În cazul în care folosești puncte thank you, poți plasa în magazinul online o singură comandă. După ce aceasta este finalizată, poți comanda din nou folosind puncte. Dacă nu utilizezi puncte, o poți plasa pe a doua imediat.
Poți atașa, te rog, o captură de ecran cu mesajul de eroare? Mulțumim.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-11-2023 01:12 PM
Salutare!
Fiecare vanzator isi face propriile reguli privind vanzarea. Daca esti la prima achizitie, s-ar putea ca procedura sa necesite confirmarea livrarii pentru a putea face comenzi noi. Multi clienti mai refuza coletele.
Ca o paralela: la mine in fimra aveam un coleg care tot comanda cu plata ramburs (cred ca erau 90% din comenzile lui erau cu ramburs). Din cele care ajungeau cu plata ramburs, mai mult de jumatate le refuza la primire (nu avea un motiv anume, doar se razgandea de cele mai multe ori).
Din pacate, nu pot sa confirm (sau sa infirm) daca procedura la Orange a fost modificata intrucat toate comenzile mele (cele online, evident) le-am facut la luni distanta una de cealalta.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-11-2023 02:01 PM
Salutare!
Poți pune o întrebare din My Orange, apeși pe cele 3 puncte din dreapta jos (Altele) și apoi Contact și feedback -Scrie-ne ( transfer operator). Numai ei știu exact ce s-a întâmplat.
Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
03-11-2023 02:47 PM - editat 03-11-2023 03:02 PM
Salut, Dorel!
În cazul în care folosești puncte thank you, poți plasa în magazinul online o singură comandă. După ce aceasta este finalizată, poți comanda din nou folosind puncte. Dacă nu utilizezi puncte, o poți plasa pe a doua imediat.
Poți atașa, te rog, o captură de ecran cu mesajul de eroare? Mulțumim.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-11-2023 03:14 PM
Da dar tocmai aici este problema de ce cu puncte nu pot face mai multe comenzi este o prostie .Desi mai am puncte nu mai pot face cite comenzi doresc fie pe puncte fie plătind cu cardul
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-11-2023 04:07 PM
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-11-2023 04:11 PM
Da, cum spuneam mai sus, este nevoie ca actuala comandă să fie încheiată și apoi vei putea plasa o comandă nouă folosind puncte.
