anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Comanda esuata, cont debitat

AlexK
Junior

Buna ziua, de 2 saptamani incerc sa imi recuperez suma debitata de magazinul online in urma unei comenzi esuate din cauza blocari site-ului, am sunat de cateva ori in call center si am primit diferite solutii care nu au avut nici un efect. Unde ma pot adresa sa imi recuperez suma de bani? 

12 Răspunsuri 12

Vio73
#StarMember

Salutare!

Ai toate detaliile legate de contact aici:

https://comunitate.orange.ro/t5/magazin-online/contact-magazin-online/td-p/44921

Te sfătuiesc să le scrii pe email sau din secțiunea Contact ( cum este și în link) și sper să rezolvi rapid!

Baftă! 

Alex, bun venit in Comunitate!!!

Ca să nu existe riscul să primești aceleași soluții, poți să ne spui ce ai mai incercat până acum? Ce ai incercat sa cumperi? Mai vrei acel obiect sau vrei doar banii înapoi? Despre ce suma e vorba?

Am sunat in call center, mi s-a recomandat sa dau mail la plati@orange.ro, nu s-a intamplat nimic cateva zile, am sunat iar in call center mi s-a recomandat sa dau mail la serviciul.clienti@orange.ro iar nici un raspuns, azi am dat mail la magazinulonline@orage.ro, vedem in cat timp imi vor raspunde. Am incercat sa cumpar un stick de memorie, l-am cumparat pana la urma cu o alta comanda ziua urmatoare cand a functionat site-ul, am ramas cu suma debitata si astept sa imi fie returnata. 

Magazinul online e o alta divizie a Orange și funcționează cumva autonom. Doar cei de la magazinul online pot sa te ajute, eventual să fie un avans pt plata abonamentului sau o reîncărcare a cartelei.

Încearcă și de pe pagina magazinului online, daca se activează chatul de acolo, să vorbești direct cu un consultant.

DanielaH
Moderator

@AlexK, s-a rezolvat situația?

Buna ziua, nu s-a rezolvat, nu am primit nici un raspuns la email, nu am fost contactat pe nici un canal. 

Îmi pare rău 😐.

Ne poți da, te rog, numărul comenzii? Vom întreba și noi colegii despre statusul ei. Mulțumim.

Comanda nr. 2824702, am primit mesaj ca plata este nefinalizata dar contul meu a fost debitat, am atasat dovada in mail-ul catre magazin. 

Mulțumesc pentru detalii.

Colegii mi-au spus că suma achitată a fost deblocată.

A fost, într-adevăr, o eroare în magazinul online, iar comenzile impactate de aceasta nu se mai livrează. Este necesară replasarea comenzii, recomandat cu plata la curier.

 

Suma o fi fost deblocata dar nu a ajuns inapoi la mine in cont, am cumparat acel produs a doua zi cu o alta comanda care a mers bine. 

Va apărea și în cont în câteva zile.

Mulțumim pentru înțelegere.

Acelasi raspuns l-am primit si acum 2 saptamani. In curand imi expira perioada contractuala, nu cred voi mai colabora cu dvs. nu stiti sa aveti grija de abonati.