la 21-03-2023 08:22 AM
Buna ziua, de 2 saptamani incerc sa imi recuperez suma debitata de magazinul online in urma unei comenzi esuate din cauza blocari site-ului, am sunat de cateva ori in call center si am primit diferite solutii care nu au avut nici un efect. Unde ma pot adresa sa imi recuperez suma de bani?
21-03-2023 08:57 AM - editat 21-03-2023 09:03 AM
Salutare!
Ai toate detaliile legate de contact aici:
https://comunitate.orange.ro/t5/magazin-online/contact-magazin-online/td-p/44921
Te sfătuiesc să le scrii pe email sau din secțiunea Contact ( cum este și în link) și sper să rezolvi rapid!
Baftă!
la 21-03-2023 11:50 AM
Alex, bun venit in Comunitate!!!
Ca să nu existe riscul să primești aceleași soluții, poți să ne spui ce ai mai incercat până acum? Ce ai incercat sa cumperi? Mai vrei acel obiect sau vrei doar banii înapoi? Despre ce suma e vorba?
la 21-03-2023 12:17 PM
Am sunat in call center, mi s-a recomandat sa dau mail la plati@orange.ro, nu s-a intamplat nimic cateva zile, am sunat iar in call center mi s-a recomandat sa dau mail la serviciul.clienti@orange.ro iar nici un raspuns, azi am dat mail la magazinulonline@orage.ro, vedem in cat timp imi vor raspunde. Am incercat sa cumpar un stick de memorie, l-am cumparat pana la urma cu o alta comanda ziua urmatoare cand a functionat site-ul, am ramas cu suma debitata si astept sa imi fie returnata.
la 21-03-2023 12:31 PM
Magazinul online e o alta divizie a Orange și funcționează cumva autonom. Doar cei de la magazinul online pot sa te ajute, eventual să fie un avans pt plata abonamentului sau o reîncărcare a cartelei.
Încearcă și de pe pagina magazinului online, daca se activează chatul de acolo, să vorbești direct cu un consultant.
la 23-03-2023 09:56 AM
@AlexK, s-a rezolvat situația?
la 23-03-2023 10:03 AM
Buna ziua, nu s-a rezolvat, nu am primit nici un raspuns la email, nu am fost contactat pe nici un canal.
la 23-03-2023 10:35 AM
Îmi pare rău 😐.
Ne poți da, te rog, numărul comenzii? Vom întreba și noi colegii despre statusul ei. Mulțumim.
la 23-03-2023 11:18 AM
Comanda nr. 2824702, am primit mesaj ca plata este nefinalizata dar contul meu a fost debitat, am atasat dovada in mail-ul catre magazin.
la 23-03-2023 11:53 AM
Mulțumesc pentru detalii.
Colegii mi-au spus că suma achitată a fost deblocată.
A fost, într-adevăr, o eroare în magazinul online, iar comenzile impactate de aceasta nu se mai livrează. Este necesară replasarea comenzii, recomandat cu plata la curier.
la 23-03-2023 12:50 PM
Suma o fi fost deblocata dar nu a ajuns inapoi la mine in cont, am cumparat acel produs a doua zi cu o alta comanda care a mers bine.
la 23-03-2023 12:52 PM
Va apărea și în cont în câteva zile.
Mulțumim pentru înțelegere.
la 23-03-2023 12:55 PM
Acelasi raspuns l-am primit si acum 2 saptamani. In curand imi expira perioada contractuala, nu cred voi mai colabora cu dvs. nu stiti sa aveti grija de abonati.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor