05-08-2023 07:40 PM - editat 05-08-2023 08:05 PM
Buna ziua,
Se da urmatoarea problema:
1. Am dorit sa migrez o cartela orange prepay la un abonament si cu ocazia asta sa achizitionez si un telefon, mai exact un Galaxy A54 5G pe culoarea lime si am optat sa folosesc si CREDITELE PHONE CREDIT.
2. Am efectuat procesul de verificare si scanare buletin + fata (asta dupa 5 incercari) si am achitat contravaloarea ce a mai ramas prin card.
3. Primesc e-mail cum ca, comanda a fost confirmata si la aproximativ 1 minut primesc SMS si un alt e-mail cum ca, comanda a fost anulata din motive tehnice si sa refac comanda. Am intrat pe cont inapoi ca sa refac comanda si produsul nu mai era disponibil in acea culoare, am zis OK nu e problema, am dat sa il cumpar pe negru unde am constatat ca nu mai benieficiez de acele phone credit.
Banii aparent sunt inca pe cont (am folosit cardul de debit orange money), dar nu am mai primit inapoi acele phone credit ca sa pot reface comanda. A mai trecut cineva prin asa ceva? Nu e vorba neaparat de valoare (100 si ceva de lei) dar nu mi se pare normal.
EDIT: Aparent punctele phone credit le pot utiliza acum doar daca achizitionez telefonul fara abonament, ceea ce ce iar e ciudat.
Multumesc!
la 05-08-2023 08:37 PM
Ai vrut telefon la un abonament aflat la ofertă, redus la 50%? Daca da, nu se poate. Abonamentele reduse sunt FĂRĂ achiziție de telefon la preț promoțional. Alegi ori telefonul redus, ori abonamentul redus.
la 05-08-2023 08:40 PM
Daca citeati mai atent ati fi vazut ca am vrut sa migrez cartela prepay la un abonamte cu achizitie de telefon, totul a functionat corespunzator, inclusiv folosirea acelor credite pe care le primesti la incarcarea cartelei prepay din myorange, sunt un fel de OTY dar la prepay. Problema este ca aceste credite nu mi-au fost returnate dupa anularea comenzii de catre ORANGE pe motive tehnice.
la 05-08-2023 08:46 PM
Eu am citit cu atenție și editarea: "Aparent punctele phone credit le pot utiliza acum doar daca achizitionez telefonul fara abonament, ceea ce ce iar e ciudat." Am dedus că vi s-a returnat acel credit. Vi se va returna, doar că trebuie un pic de răbdare. Și sistemul e in weekend și merge mai greu.
05-08-2023 08:49 PM - editat 05-08-2023 08:50 PM
Da, asta e ciudat, pe cont unde am si alt abonament si acest prepay adaugat pe cont, imi apare ca am 0 phone credit. Daca selectez iar abonament nou cu migrare cand adaug telefonul in cos, nu pot selecta iar acele phone credit, dar daca adaug telefonul simplu la liber, le pot folosi. Stiu ca e cam prost siteul, dar nu ma asteptam ca o situatie sa fie diferita in 3 locuri...
la 05-08-2023 08:54 PM
Ce abonament ați ales, la ce preț?
la 05-08-2023 08:56 PM
Telefonul Samsung Galaxy A54 5G cu migrare la abonament Smart Plus 15.
la 05-08-2023 09:02 PM
La prețul standard de 15 euro sau oferta redusă cu 20%?
la 05-08-2023 09:05 PM
Pret standard, comanda a fost anulata de catre orange, inclusiv banii mi-au fost retrasi si apoi inapoiati, pe motive tehnice, dar cand am vrut sa refac comanda produsul nu se mai afla in stoc pe culoarea dorita (banuiesc ca acesta a fost motivul anularii). Pe mine ma intereseaza doar daca imi primesc acele credite inapoi ca sa pot reface comanda pe culoarea care mai este disponibila, sunt 100 si ceva lei, nu e vorba de suma, dar daca ii am de ce sa nu ii folosesc.
la 05-08-2023 09:12 PM
Atunci, trebuie un pic de rabdare.
05-08-2023 11:25 PM - editat 05-08-2023 11:26 PM
Phone credit se utilizează exclusiv pentru achiziția unui telefon liber, nu este compatibilă cu achiziția unui telefon subvenționat.
Cu bonusul Phone Credit poţi achiziţiona orice telefon din oferta comercială Orange doar în magazinul online Orange, la preţ standard, la care se aplică reducerea (se scade valoarea bonusului acumulat).
Poți acumula bonus Phone Credit dupa 3 luni de la activarea cartelei SIM la fiecare reîncărcare de minimum 6 euro credit
Poți folosi bonusul Phone Credit cumulat dacă numărul tău PrePay este în perioada activă, doar în magazinul online Orange, dacă au trecut minimum 72 de ore de la ultima utilizare.
Bonusul Phone credit acumulat se va pierde în cazul în care nu reîncarci lunar. Termenul maxim pentru reîncărcarea contului PrePay este sfârșitul lunii următoare ultimei reîncărcări. Fiecare bonus acumulat este valabil 24 de luni de la acordare. "
https://www.orange.ro/help/cum-poate-fi-folosit-bonusul-phone-credit-56
06-08-2023 01:04 AM - editat 06-08-2023 01:23 AM
Salut si multumesc pentru raspuns. Ceva nu se leaga si o sa iti atasez niste poze.
Poza 1: Comanda anulata de catre ei in care este reducerea “migrare prepay” in valoare de 107,57 lei adica fix cat aveam ca si phone credit si am fost pus sa aleg daca ii doresc pentru reducere la telefon sau pentru servicii (achitam in avans aproape 2 luni de abonament).
Poza 2: In cont nu mai este disponibil phone credit.
Poza 3: Noua comanda, nu mai beneficiez de phone credit
Poza 4: Telefon la liber, imi arata ca am phone credit in valoare de 107,57, cu toate ca pe cont imi arata ca am 0 phone credit.
Daca nu puteam sa aloc acele credite, de ce m-au lasat de prima data? Motivul anularii comenzii declarat de ei este “motive tehnice”, dar in acelasi timp produsul dupa anularea comenzii nu mai era disponibil in culorea pentru care facusem comanda.
Pe langa asta, pana sa ajung sa fac aceasta migrare online, am fost in shop fizic, doar ca acolo nu beneficiau de reducere din online (cea de 150€) si pentru acelasi lucru plateam 1200 si ceva de lei, in loc de 700 si ca acele phone credit valoreaza 17€ in magazinul fizic nu 21€ ca pe online, tocmai de aia am ales sa fac online, deci teoretic pica si varianta cu folosirea doar in magazinul online, daca magazinul fizic mi le oferea dar la o valoare mai mica si nu, nu e vorba de punctele OTY deoarece am mai mult de 21€ sau 17€(chiar si calculand la magazin fizic, unde punctele valoreaza mai putin) si nici nu am optiunea sa le folosesc, absolut deloc pentru aceasta tranzactie.
06-08-2023 04:52 AM - editat 06-08-2023 05:13 AM
Din ce am experimentat, la migrare prepay se oferă un discount la telefon de maxim 50 euro și încă maxim 50 euro la plata abonamentului, dacă există credit pe cont. Ai sunat în magazinul online, să vezi răspunsul lor, de ce ți-au anulat comanda?
la 06-08-2023 05:09 AM
Din greseala am apasat pe marcheaza ca solutie…
Nu, nu am sunat in call center fiind sambata si in afara orelor de program, cel mai probabil luni voi afla un raspuns concret din partea lor.
la 06-08-2023 05:14 AM
Poți anula soluția, apăsând butonul de anulare.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor