la 25-09-2025 11:02 PM
În contul meu am câteva comenzi plasate pe magazinul online și apar in procesare ,așteaptă confirmare dar au expirat ,nici nu mai sunt pe stoc produsele și aș vrea să știu daca se vor anula.
26-09-2025 06:14 AM - editat 26-09-2025 06:15 AM
Salutare!
Am și eu din alea vechi la care scrie ,,în procesare" sau altele de genul.
Nu se întâmplă nimic, dacă au fost livrate și au rămas așa în My Orange.
la 26-09-2025 07:54 AM
Mulțumesc pentru răspuns!
la 26-09-2025 07:13 AM
Salut @Andreiutza41. Ai primit produsele aferente? Dacă DA, atunci ignoră acel status. Dacă NU, accesează comanda și vezi dacă au număr de serie atribuit (la accesorii nu este cazul) - caz în care înseamnă că produsul tău e rezervat în cazul tău, chiar dacă nu mai apare pe stoc. În schimb, dacă nu ai primit produsele din comandă, atunci nu rămâne decât să iei legătura (telefonic / chat) cu cei de la magazinul online și de întrebat cauza acelui status încă neconfirmat.
O zi bună. Te așteptăm cu o confirmare a primirii produselor din comanda respectivă.
26-09-2025 10:32 AM - editat 26-09-2025 10:45 AM
Salutare!
Dacă acele comenzi afișează un status eronat (in realitate au fost livrate sau anulate) și acest lucru te deranjează ai putea să-i contactezi la adresa de email magazinonline@orange.ro sau la numărul 300 pentru a modifica manual statusul comenzilor.(sau pentru a obține informații suplimentare).
Mai multe detalii cu privire la modalitățile de contact aici.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor