anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Ce se întâmplă cu acele comenzi in procesare care au expirat dar nu s-au anulat?

Andreiutza41
Junior

În contul meu am câteva comenzi plasate pe magazinul online și apar in procesare ,așteaptă confirmare dar au expirat ,nici nu mai sunt pe stoc produsele și aș vrea să știu daca se vor anula.

4 Răspunsuri 4

Vio73
#StarMember

Salutare!

Am și eu din alea vechi la care scrie ,,în procesare" sau altele de genul.

Vio73_0-1758856431845.jpeg

Nu se întâmplă nimic, dacă au fost livrate și au rămas așa în My Orange.

Mulțumesc pentru răspuns!

FLo1
#StarMember

Salut @Andreiutza41. Ai primit produsele aferente? Dacă DA, atunci ignoră acel status. Dacă NU, accesează comanda și vezi dacă au număr de serie atribuit (la accesorii nu este cazul) - caz în care înseamnă că produsul tău e rezervat în cazul tău, chiar dacă nu mai apare pe stoc. În schimb, dacă nu ai primit produsele din comandă, atunci nu rămâne decât să iei legătura (telefonic / chat) cu cei de la magazinul online și de întrebat cauza acelui status încă neconfirmat. 

O zi bună. Te așteptăm cu o confirmare a primirii produselor din comanda respectivă.

MihaiC99
Campion

Salutare!

Dacă acele comenzi afișează un status eronat (in realitate au fost livrate sau anulate) și acest lucru te deranjează ai putea să-i contactezi la adresa de email  magazinonline@orange.ro sau la numărul 300 pentru a modifica manual statusul comenzilor.(sau pentru a obține informații suplimentare).

Mai multe detalii cu privire la modalitățile de contact aici.