la 30-10-2023 09:29 PM
Am achizitionat oferta honor 90 plus cadou casti honor buds, incarcator si husa, castile nu au ajuns la mine, am facut vre o 5 reclamatii si nimeni nu imi da un raspuns, au trecut aproape 60zile, a mai patit cineva asa ceva ?
la 31-10-2023 05:49 AM
Salutare!
Ai făcut și tu o sesizare scrisă atunci?
Dacă nu ai făcut așa ceva, te sfătuiesc să o faci, atașând și ceva imagini din contul tău, cu numărul comenzii și de unde reiese că oferta avea incluse și căștile respective.
Sesizarea o poți trimite din secțiunea Contact.
Dacă ești client Orange Romania, de aici:
https://www.orange.ro/contact/
Iar dacă ești client Orange Romania Comunications, de aici:
https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask
Dacă ai făcut sesizare scrisă și ai un număr de înregistrare, poți să le scrii și despre acest aspect.
Sper că de data asta vei reuși!
Baftă!
la 31-10-2023 09:23 AM
Salut, Daniel! Bun venit în Comunitate!
Putem ruga și noi colegii de la magazinul online să verifice situația ta. Ne dai, te rog, numărul comenzii?
la 05-11-2023 09:14 AM
Salutare, din pacate nu mai cred nimic ce ziceti, au trecut 60 de zile de la prima sesizare in total am 6 sau 7 sesizari legate de nelivrarea castilor si mereu acelasi raspuns sec ca o sa va sune cineva, nimeni nu a sunat in decurs de 60 zile, nimeni, castile nici in ziua de azi nu ati fost in stare sa le livrati , inca o data ati dat dovada de incompetenta maxima , in loc de casti ati trimis o husa de oppo , de unede husa de oppo? Eu nu am avut in viața mea oppo, chiar am crezut ca se rezolva cand am vazut saptamana asta ca va pleca comanda catre mine, dar surpriza înca o data ati dat dovada cat de penibili sunteti prin trimiterea unui produs gresit, concluzia e ca nimeni nu te poate ajuta cand ai o problema, pasati problema de la unu la altu si nu sunteti in stare sa le rezolvati, dupa 13 ani de cand sunt client Orange, va multumesc mult pentru batjocura oferita si cu siguranța o sa ma reorientez la altii mai putin incompetenti decat voi.
Atasat sunt dovezile incompetentei voastre ....succes
la 08-11-2023 01:04 PM
Daniel, situația ta este în continuare în atenția colegilor noștri care fac toate demersurile necesare pentru corectarea erorilor care au apărut pe contul tău.
Mulțumim pentru răbdare și înțelegere.
la 11-11-2023 08:29 AM
Buna, inca nu am primit nici o solutie, am sunat in call center saptamana trecuta, au promis ca se rezolva, de ce va bateti joc de mine in halul asta? Sunt 2 luni si nu sunteti in stare sa trimiteti castile , sunteti niste incompetenti , o sa fac sesizare la Opc .
la 31-10-2023 09:27 AM
Salut @Daniel19877,
Castile apar pe factura?
Astăzi primesc si eu același produs cu aceeași promoție, o sa revin cu noutăți daca am primit toate cadourile sau nu.
la 31-10-2023 03:27 PM
@Daniel19877 eu am primit pachetul complet.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor