la 25-11-2023 09:25 AM
Factura a fost creată, însă comanda este numai confirmată, în curs de procesare…
la 25-11-2023 09:36 AM
@danut4: Bun venit în Comunitate. În funcție de stoc și disponibilitatea produselor comandate, poate să dureze până la 4-5 zile lucrătoare. Acum nimerind inclusiv cu zilele de weekend, până luni-marți nu cred să vezi vreo modificare de status la comanda făcută. Mai așteaptă câteva zile și revino ulterior aici pe topic cu informații actualizate despre comanda în cauză. Pe de altă parte au fost situații când nu s-a modificat statusul și curierul deja a sunat la ușă. 🙂
la 25-11-2023 10:45 AM
Salut,
Ia legatura cu cun consultant din pagina de Contact, si vezi daca iti poate oferi un status mai actualizat. Dar, dupa cum zicea si Flo, in functie de ce anume ai comandat, in functie de stoc, si in functie de numarul de comenzi, poate sa dureze mai mult sau mai putin.
Intre timp, in caz ca nu ai facut deja lucrul asta, poti vizualiza statusul comenzii si din contul tau My Orange, sectiunea Istoric Comenzi.
la 25-11-2023 10:58 AM
Salutare!
Probabil sunt prea multe comenzi în perioada aceasta, datorită vânzărilor record și de aia este posibil să dureze ceva mai mult decât de obicei.
Să sperăm însă că zilele următoare vor sosi.
Dacă nu, te sfătuiesc să îi contactezi de luni încolo in acel chat al Magazinului online care se deschide și te întreabă dacă ai nevoie de ajutor când vizionezi anumite produse sau prin intermediul adresei de email magazinonline@orange.ro.
Baftă!
la 25-11-2023 02:12 PM
Salutare!
Pe langa faptul ca perioada asta are un plus de comenzi (mai mult sau mai putin artificial cu Black Friday), curierii sunt in fibrilatii sa transporte comenzile, la care se adauga depozitele care, fizic, pot onora un numar limitat de comenzi (chiar si cu ore suplimentare sau weekend-uri lucrate).
La astea mai adaug faptul ca sunt multi care prefera sa ajunga la Easy Box dar... mai uita sa elibereze respectivele lockere ("cutii postale") si depozitele de unde se livreaza, respectiv firmele de curierat, raman blocate pana la eliberare (comenzile raman neprocesate pana se elibereaza si apoi se preiau noile comenzi).
la 25-11-2023 06:46 PM
Nu ramane nicio firma de curierarat blocata, daca easybox-ul unde ai ales livrarea e full, iti livreaza la alt locker din apropiere care are spatii disponibile. Am patit de vreo doua ori asa cu eMag.
la 25-11-2023 07:12 PM
Adică eu plătesc sa vină la o adresă (locker) și mi se livrează la alta? Exclus să accept primirea. Nu pe banii mei.
la 26-11-2023 09:48 AM
Nu e chiar asa grav, se orienteaza catre cel mai apropiat locker liber din zona respectiva. Si, oricum, nu te intreaba daca vrei acolo, te pune direct in fata faptului implinit. :))
la 26-11-2023 10:20 AM
Ghinion! Nu ridic coletul. La Vodafone au trimis un contract (fidelizare) la adresa de acasă (deși cerusem alta) și nu era nimeni. M-au sunat de la relatii clienti să mă întrebe de ce și le-am zis ca nu aia era adresa și am renunțat și la oferta propusa fix din motivul asta.
Deci, dacă crezi ca sunt acceptate modificări de adrese (fără acordul destinatarului / clientului), poate ar fi bine să îți cam spui opinia. Un client nemulțumit e mai dăunător decât 10 mulțumiți.
la 29-11-2023 10:07 AM
@danut4, ai primit comanda?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor