anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Bataie de joc in magazinul online

PopaTeodor
Începător

Tocmai navigam pe site, si observ o oferta - abonament Smart plus 20, cu 50% reducere - chiar sub nasul meu. Totul perfect, selectez abonamentul pentru modificare, adaug un iphone 11 reconditionat, folosesc punctele TY, si voucherul Vday100, si dau la finalizare. Eroare. Nu merge. Sun la 300, dupa 15 minute de chin pentru a lua legatura cu un operator viu (Gia nu intelege ce imi doresc eu), vorbesc cu un angajat Orange, care imi spune ca el nu ma poate ajuta, ca acele oferte sunt doar online. Incerc sa intru in legatura pe chatul Djingo cu un operator, intru, ii spun despre problema mea, acelasi raspuns: nu ma poate ajuta, ci trebuie sa iau legatura cu un operator din chatului magazinului Online. Cum se face asta ? Pauza, nu se stie. Am cerut sa fiu transferat in chat cu un operator al magazinului online mi se raspunde sec: nu se poate. Oi fi avand eu o varsta, insa chiar prost nu sunt. Nu e ceva complicat sa ajuti un client- la altii se poate foarte simplu si intuitiv. Si uite asa am pierdut 2 ore incercand sa imi prelungesc abonamentul, si sa cumpar un telefon. Mi se pare inadmisibil si ma simt chiar furat. Voi plati abonamentul in avans pentru lunile ramase si voi porta la o retea serioasa, acelasi lucru va recomand si voua, draga comunitate, deoarece seriozitatea acestei companii lasa de dorit. Regret, sunt client vechi, insa nu pot sa fiu batjocorit pe banii mei. Succes!

15 Răspunsuri 15

Liuian
Începător

Exact aceleași sentimente ma încearcă și pe mine. Când vor sa-ti prelungești abonamentul, exista personal, când ai tu o problema, nu. După f. mulți ani în care le- am fost client, o sa ne luam la revedere.