De joi tot încerc să plasez o comandă, însă îmi apare mesajul „Nu poti achizitiona produse in rate pana cand comenzile anterioare nu sunt finalizate !”. Am verificat în contul meu, ultima comandă este din 2020-04-28 09:40 Status comandă: aprobata, nu am comenzi anterioare acestei date care sunt nefinalizate.
Ce voiam să spun este că mi-aș fi dorit ca fereastra “Asistenta magazin online” să nu fie pe principiul „nu sunați, ieșim noi din când în când”, ci să fie o fereastră pe care să o pot accesa oricând la nevoie. De exemplu, de joi nu s-a sesizat nimeni că am nevoie de suport pentru finalizarea comenzii.
Am încercat să discut cu Djingo, însă indiferent de device-ul folosit (telefon mobil, laptop, desktop) îmi apare doar o fereastră albă fără posibilitatea să pot scrie ceva (conform capturii de ecran).
În Orange Shop: „Nu avem cum să vă ajutăm. Nu avem acces la contul dvs/istoricul tranzacțiilor”.
în week-end nu poate fi contactat Serviciul Clienţi (apel la 300) pentru că programul este de luni până vineri în intervalul 08:00-20:00.
Astăzi voi suna la 300 și cel mai probabil voi rezolva, însă mi-aș fi dorit să fie mai ușor să poți intra în legătură cu cineva de la Orange.