anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Anularea comenzii online cu plata efectuata

Comanda anulata dupa ce am facut deja plata cu cardul pt un iphone 12 + abonament de 25 €
Cum recuperez banii?
1 Soluţie acceptată‚

Razvan
#StarMember
Banii se vor întoarce în contul tău, în 1-2 zile, după ce Orange nu va mai deconta banii din cont. Acu ei sunt blocați de bancă, până are confirmarea de la agentul economic ca să-i transfere.

Vizualizare soluţie în postul original

7 Răspunsuri 7

Razvan
#StarMember
Banii se vor întoarce în contul tău, în 1-2 zile, după ce Orange nu va mai deconta banii din cont. Acu ei sunt blocați de bancă, până are confirmarea de la agentul economic ca să-i transfere.

Ok multumesc frumos!!! Trebuie sa sun undeva sau sa fac eu ceva?

FLo1
#StarMember
Da, poți suna la 300 pentru a urgenta procesul de restituire a avansului plătit.

delfinas
#StarMember
Si sa ceri, daca doresti, revenirea la valoarea abonamentului dinainte de incheierea acestui contract

Va multumesc la toti pt ajutor!!!

teacher_
#StarMember
Salut! Dacă este vorba despre o comandă plasată în magazinul online, anularea ei se poate face prin apel la serviciul clienti 300, email la magazinonline@orange.ro sau https://www.orange.ro/eContact/. Dacă deja coletul se află în posesia curierului, anularea se poate face doar după ce acesta returnează pachetul în depozitul Orange, deci comanda trebuie refuzată la livrare. Ca să afli ce status are comanda ta trebuie să te autentifici în contul tău My Orange, selectezi opțiunea Magazin din meniul principal și apoi secțiunea Comenzile mele https://www.orange.ro/help/cum-pot-afla-care-este-statusul-comenzii-mele-din-magazinul-online-107

delfinas
#StarMember
Teacher, nu el vrea sa anuleze comanda, Orange i-a anulat-o, desi el a platit telefonul si si-a marit abonamentul pt a obtine un pret mai bun pt device..