Salut,
Comanda: 10442169, plasa pe data de 13.08.2022.
Doresc sa va prezint in urmatoarele ce fel de servicii ofera magazinul orange; Intreb cum este posibil , dupa o saptamana de asteptare cu banii blocati, sa primesc un banal e-mail in care nici macar nu mi se explica de ce comanda mea este anulata.
Cum este posibil in anul 2022 sa oferiti asemenea servici si practic sa luati bani cu imprumut de la clienti.
Asadar deznodamantul acestei saptamani a fost urmatorul: Am stat cu banii blocati , fara sa primesc nici macar un email de update al comenzii si nici un fel de ajutor de la companie( am fost expediat repede de domna dispecer de la VIVO CLUJ cand am vrut sa obtin informatii cu privire la comanda mea), ROBOTUL DJINGO m-a asigurat ca comanda imi va fi trimisa iar astazi 19.08.2022 am fost informat ca comanda mi-a fost anulata fara nici un motiv si ca urmeaza sa mai stau cu banii blocati inca 3 zile .
Va intreb : este normal asa ceva?