anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am facut un abonament online cu telefon

Fost Membru
Neaplicabil

Salut, am facut un nou abonament online contul my orange cu telefon.Nu pot achita comanda, n am primit niciun fel de link catre payment. Comanda este #3182782 , nu functioneaza acel buton de "Plateste". Multumesc!

Din aplicatia MyOrange nu pot achita deloc, imi da eroare.

6 Răspunsuri 6

FLo1
#StarMember

Plățile șî gestiunea comenzilor se efectuează din "magazinul online Orange", nu din aplicația MyOrange. Accesează https://www.orange.ro/magazin-online/  cu datele aferente contului MyOrange și accesează secțiunea  "Comenzile mele".

Fost Membru
Neaplicabil

Nu functioneaza absolut deloc

Ce anume nu funcționează? Nu găsești comanda? Nu te poți conecta? Sigur era ceva de plată, sau ai o prelungire abonament cu un telefon în rate si avans zero? Care este statusul comenzii?

Fost Membru
Neaplicabil

Practic nu am fost redirectionat catre link ul de plata. Am anulat comanda si am facut alta cu plata la primirea coletului. Rog inchidere topic.

Mulțumim pentru feedback. Te așteptăm cu vești bune după primirea comenzii. O seară plăcută. 

MihaiC99
Campion

Ai incercat și cu un alt browser?

Le poți scrie și pe adresa de mail magazinonline@orange.ro (program L-V 9-18).

Alternativ poți comunica prin chatul ce apare in magazinul online.

Poți atașa un screenshot cu eroarea.