anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Vreau ofertă indisponibilă pe site

sarighiol
Junior entuziast
Vreau ofertă pachet de servicii noi fixe și mobile ORO (nu OROC!!!), care NU apare pe site, și contract pe 24 luni: 
- Voce mobilă cu abonament Fun fără telefon, la prețul din oferta curentă cu contract pe 24 luni și reducere de 50%, 3,05 EUR
- Voce fixă la 3,05 EUR (preț de listă, fără nici o reducere)
- Fibră 500 la 2,03 EUR (preț de listă, fără nici o reducere)
- Fără servicii de televiziune, pe care nu le vreau nici măcar cu 1 EUR cost lunar. 
 
Prețurile de listă ale serviciilor și condițiile de instalare se regăsesc pe https://www.orange.ro/docs/termeni-si-conditii/pdf/2025-08/Brosura-Abonamentele-Orange-tarife-si-ser...
Am avut surpriza să mi se spună în 2 apeluri la nr. 021 9890 că Fibră 500 nu costă 2,03 EUR și chiar dacă am indicat link-ul exact, au spus că nu există acest preț! 
De ce nu se utilizează implementarea unor oferte cât mai flexibile, din care clienții să aleagă ce doresc? 
Vocea fixă este undeva dosită pe site-ul Orange... de-abia o găsești, sau o găsești doar cu motor de căutare. 
În magazinul online nu este așa ofertă, serviciile fixe nu le poți comanda din contul My Orange așa cum poți comanda serviciile mobile, iar la nr. 021 9890 sunt disponibile doar acele pachete de servicii prezente și pe site. 
Ceea ce mi se pare un abuz este faptul că serviciile de televiziune sunt obligatorii dacă vrei să achiziționezi un serviciu de internet fix. Adică putem avea internet fix doar cu tv.
Este alegerea personală a fiecăruia dacă folosește unul sau mai multe servicii de la același furnizor.
Nu am fost încă într-un Orange Shop sau Orange Store, dar nu cred să fie disponibile pachete de servicii la alegerea clienților nici în acestea. 
Stimată conducere Orange Management - Marketing, astfel de oferte nu atrag clienții. După ce că Orange RO are foarte puțini clienți la serviciile fixe comparativ cu Digi RO, ușa e bine închisă pentru clienți noi... 
Accept contract la 2 servicii fixe, pe 24 luni, fără nici o reducere, și sunt refuzat, sperând că refuzul mă va „împinge” la servicii mai scumpe!!! Noaptea minții... Desființați complet aceste servicii ieftine și lăsați-le doar pe cele scumpe!  
 
12 Răspunsuri 12

Vio73
#StarMember

Salutare, @sarighiol ,

Ai încercat și prin agenții de teren? La ei sunt oferte locale, de obicei mult mai atractive decât cele de pe site.

La mine găsesc periodic la ușa apartamentului sau la poartă ( în altă locație) pliante cu oferte foarte atractive la serviciile Orange, care cred că pot fi o variantă foarte bună dacă verifici contractul bine înainte de a fi semnat.

Baftă!

MihaiC99
Campion

Salutare!

Poți încerca să le scrii pe chatul din aplicație. Ceri transferul către un operator și detaliezi oferta pe care o dorești. Acesta va trimite solicitarea ta către departamentul abilitat urmând să fii contactat.

sarighiol
Junior entuziast

Mulțumesc pentru răspunsuri! 

Localitatea Măcin din județul Tulcea este 85-90% „portocalie”. De aceea agenții de teren Orange sunt o raritate aici. 

Cred că ultima campanie de agățat pliante pe unde se poate s-a desfășurat aici în urmă cu vreo 8-9 luni. Îmi amintesc că pe pliante era exact oferta de pe site, deci nimic deosebit.  

Prin apel la 0374 300300 mi-a fost înregistrată cerere pentru ofertă nouă. Am fost sunat de cineva de la departamentul abilitat, acela care are o parte dintre numerele de forma 0374 74xxxx, și răspunsul a fost același: nu se poate fără tv, singurul abonament de internet fix care se oferă fără tv este Fibră 2300 la 56 lei. 

De ce oare ne obligă să acceptăm tv-ul la un preț mic? 

Unele dintre pachetele de servicii „predestinate” de pe site-ul Orange sunt adevărate capcane! De exemplu au Netflix 3 luni cadou, în lunile 1, 6 și 12, ca în acest fel să ne atragă să ținem Netflix activ cel puțin în primele 12 luni din contract. La fel e și chestia cu YouTube Premium gratuit în primele 3 luni din contract, fiindcă după aceea începe plata abonamentului lunar, și dacă vrei să renunți trebuie să stai să contactezi Orange. Nu ai posibilitatea să achiziționezi pachetul fără aceste servicii de la bun început, ci sunt și ele băgate pe gât la fel ca și serviciile de televiziune. Nu mai spun că pachetele includ și produse obligatorii: camere de supraveghere, prize smart, TV Samsung, tabletă... Adevărată pomană, însă când vrem să renunțăm la a mai primi așa multă pomană, suntem refuzați... 

 

Salut!

Ai reușit cumva să achiziționezi doar serviciul de internet fix?

sarighiol
Junior entuziast

Nu, nu am reușit. Fibră 500 și Fibră 1000 se oferă doar împreună cu servicii de televiziune. Doar Fibră 2300 se instalează fără servicii de televiziune. Pe acesta ni l-ar fi instalat, cu contract pe 24 de luni desigur, la 5,5 EUR/lună în primul an și 11 EUR/lună în al doilea an. 

După ce că Orange nu are clienți la internetul fix, Digi având de 3-4 ori mai mulți clienți, singuri își gonesc clienții cu oferte din acestea date cu sila.  

În județul Tulcea au conectat la fibră câteva comune unde nu este fibră Digi. Fibra este instalată pe stâlpi, nu subteran, iar stâlpii sunt plantați pe marginea drumului județean printre copaci bătrâni. Mă întreb de câte ori va fi ruptă fibra de crengile mari care vor cădea din copaci mai ales când bate vântul. Nu s-a ținut cont de faptul că în Dobrogea bate vântul, nu glumă... 

Mulțumesc, pentru răspuns. 

Informația aceasta o căutăm: "Fibră 500 și Fibră 1000 se oferă doar împreună cu servicii de televiziune. Doar Fibră 2300 se instalează fără servicii de televiziune. Pe acesta ni l-ar fi instalat, cu contract pe 24 de luni desigur, la 5,5 EUR/lună în primul an și 11 EUR/lună în al doilea an". 

Restul, comparațiile intre ce oferă unii sau alții, nu cred ca își au rostul. Nu poți sa impui cuiva ce sa vândă, cum sa vândă si cui sa vândă. Pentru tine, alegi unde crezi ca e mai bine. 

Chestia aia cu "produse obligatorii", sa știi ca nu cred ca e chiar așa cum o prezinți tu. Eu am înțeles că după ce cumperi un pachet de servicii (Extra sau mai sus) ai un mic bonus, și poți cumpăra produse listate la fiecare pachet, prețul de achitat fiind  1 euro. Nu te obliga sa faci achiziția, nu ți le trimite nimeni cu forța acasă, etc. 

Lasă supărarea deoparte, gândește la rece, pentru că doar așa iei o decizie potrivită cu nevoile tale. Deciziile si vorbele sau cuvintele scrise la nervi.. rar îți aduc vreun beneficiu. 

 

sarighiol
Junior entuziast

Da, aparent foarte simplu: ei decid să ne dea pachet, iar noi decidem să nu acceptăm pachet. Ei obișnuiesc să negocieze cu noi, dar noi nu avem voie să negociem oferta, ci trebuie să o acceptăm exact așa cum ne-o dau, sau, și mai simplu, să nu acceptăm.  Refuzăm, renunțăm și nu ne mai enervăm... 😀 

Și dacă e așa cu cumpărarea produselor acelora la 1 euro, de ce nu oferă aceste detalii pe site? Ar fi în avantajul lor.

Ai suficiente detalii, e nevoie doar de putina atenție:

 

 

sarighiol
Junior entuziast

Acum nu mai are importanță, dar în septembrie 2025 lipseau aceste detalii ale căror link l-ai postat. Nu am cum să mai dovedesc că așa este. 

sarighiol
Junior entuziast

În comunicatul de presă de la ANCOM scrie așa: 

„Internet fix
- 6,9 milioane de conexiuni, cu un avans ușor (+1%) fata de finalul anului 2024, din care 37% sunt Gigabit; creșterea provine în special de la abonații persoane fizice din mediul rural;
- traficul mediu lunar a ajuns la 97 GB per locuitor (+8%);
- primii 3 furnizori, în funcție de numărul de conexiuni: Digi 73%, Orange 15% si Vodafone 10%.” 

Și dacă Orange are doar 15%, de ce nu oferă clienților noi abonamentele de internet fix Fibră 500 și Fibră 1000, FĂRĂ SERVICII DE TELEVIZIUNE? 

Înseamnă că echipa de management - marketing de la Orange RO este alcătuită în majoritate din angajați încuiați la minte!  Cu astfel de oferte, pur și simplu nu vor clienți noi decât la prețul cel mai mare, la Fibră 2300. Dacă ar fi fost fără astfel de oferte rigide, eu (și nu numai eu) aș fi avut până acum instalată Fibră 500 sau Fibră 1000, și ar fi avut încasări în plus. Adică: ori profit mare, ori profit deloc. Profit mai mic, niciodată! Mai bine deloc decât puțin! 

Mai departe în comunicatul de presă de la ANCOM scrie: 

„Televiziune
- numărul abonaților la servicii de retransmisie TV se menține la valoarea de peste 7,8 milioane;
- segmentul prin cablu atrage în continuare utilizatori, cu un avans de 2%, pana la 7,1 milioane, în timp ce serviciile prin satelit pierd în continuare teren (-11%);
- după numărul total de abonați, Digi deține 76% din piață, urmat de Orange cu 13% si Vodafone cu 9%.”

Deci numărul de clienți la serviciile de televiziune nu a crescut. Unde e câștigul acestei oferte cu TV obligatoriu, „bătută în cuie” de foarte mult timp?

Cât e Fibra la Digi? - 40 lei?

Tv digital, cu 3 smart cam - 42 lei?

Fibra la Orange, pachet Extra, cu Tv inclus = cca 31 lei/lunar, pe 24 luni. Nu te obligă nimeni sa activezi Tv și ai fibră 1000 + ONT ZTE 6600R, in preț 32 lei/lunar. 

sarighiol
Junior entuziast

Fibra 1000 la Digi este 25,32 lei. Beneficiez de oferta lor pentru rural. Dar nu asta e problema. 

Odată ce nu folosesc serviciile de televiziune, NU VREAU să fiu client la serviciile de televiziune pe care nu le folosesc, nici dacă mi le oferă cu cost zero lei pe viață! De ce să fiu client la servicii pe care nu le folosesc? Doar pentru a-și atinge Orange numărul de clienți?

Nu avem cum zice despre faptul că „nu te obligă nimeni să activezi serviciile tv”, fiindcă serviciile tv vin deja active în pachet, ceea ce ne obligă să fim clienți la serviciile de televiziune și de aceea au făcut ofertele așa. Sau ne obligă să ne abonăm la internetul cel mai scump, Fibră 2300, dacă vrem fără tv. Oferta aceasta însă e greu de găsit pe site, fiindcă una din țintele urmărite este abonarea la tv prin fibră. 

Clientul ori acceptă ofertele așa cum sunt, la pachet, ori plătește prețul maxim dacă nu vrea pachete, ori se lipsește. Dovadă că mulți potențiali clienți s-au lipsit, sunt cifrele din comunicatul de presă ANCOM. Degeaba a visat echipa de management - marketing de la Orange RO la o creștere a numărului de clienți la tv în urma ofertelor date cu sila, ca astfel să acopere pierderea generată de achiziția fostului Telekom fix. Voind să se cârpească, mai tare s-au rupt. Interesant însă este după cât timp vor vedea această realitate!

În încercările mele de a obține internet fix fără tv, am văzut angajați și parteneri Orange nemulțumiți de ofertele la pachet. Am încercat să obțin oferta și pe persoană juridică, angajații ce deservesc clienții juridici fiind și mai nemulțumiți de aceste oferte, deoarece cererile de internet fix fără tv sunt mai numeroase la persoane juridice decât la fizice.  

Iar dacă vorbim despre ZTE 6600R, eu am nevoie de el în mod bridge. Tot aici pe comunitatea Orange sunt postări în care mai mulți descriu modul neprofesional în care nu a știut nimeni să seteze modul bridge la acest router (și nu numai), sau cu greu au găsit pe cineva care să facă asta, după numeroase apeluri.