anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Probleme internet judetul HD

Teodor47
Începător

Buna ziua, sunt abonat orange de aprox 2 luni, totul a merg excelent pana ieri, stie cineva daca este o problema sau ceva de genul in Judetul HD? merge execrabil de o vreme ..

5 Răspunsuri 5

Anonim
Neaplicabil

Salut,

Daca net funcționează prost nu trebuie să aștepți ci sa faci o sesizare:

https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-fac-o-sesizarereclamatie-18128 

Indiferent daca este sau nu o problema in zona sau doar la tine.

La sesizare vei primi un răspuns clar.

arsradu
#StarMember

Salut,

Vorbim de serviciul de internet fix sau mobil? Esti client Orange Romania SA sau Orange Romania Communications SA? Ar trebui sa ai informatia asta pe contract.

Ce inseamna mai exact execrabil? Un test de viteza ce zice?

Din moment ce a fost totul ok pana ieri...tind sa cred ca problema este una locala. Deci eventual fa o sesizare. 

Client Orange

Salut , execrabil in sensul ca 15 minute mergea bine , si dupaia avea o cadere instanta de viteza si chestia asta s a repetat doua zile , din cate am inteles din ticketul facut a fost o problema locala care s a rezolvat cat de cat ! O zi buna si multumesc pentru ajutoare 🙂

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Dacă e vorba de servicii mobile, ai dat un restart / mod avion și revenire la telefon?

Dacă da și nu se schimbă nimic, verifică și sim-ul în alt telefon și vezi ce se întâmplă.

Dacă nu se rezolvă nimic, suni la 300, apoi 1-2-2 sau orice altă variantă pentru asistență, chiar dacă te va identifica Djia cu ultimele 6 cifre din CNP sau, și mai simplu, dar mai de durată, le depui o sesizare din secțiunea Contact ( mai jos, unde scrie ,, Trimite-ne un mesaj "):

https://www.orange.ro/contact/

 Poate e vreun echipament cu probleme sau trebuie să ți se facă vreo resetare de cont pe numărul tău.

Dacă e vorba de servicii fixe de internet, tot la 300/0374300300 ( din orice rețea) și apoi 1-2-2 sau orice altă variantă pentru asistență, cu mențiunea că te va identifica Djia cu ultimele 6 cifre din CNP.

Sigur, asta o faci după ce te asiguri că nu ai fibră ștrangulată, ai dat restart la ont, etc.

Dacă este vorba despre alte situații, revino pe topic cu mai multe detalii, pentru a te putea ajuta!

Dacă este vorba despre internet fix 4g, încearcă întâi o resetare a routerului prin introducerea unui ac în spatele său, în acea găurică lângă care scrie reset și apeși până se sting toate ledurile, după care aștepți să repornească. Acest lucru este valabil și dacă ai router prin fibră optică sau ADSL.

Succes!

 

DanielaH
Moderator

Teodor, s-a rezolvat situația? Te așteptăm să revii cu mai multe detalii. Mulțumim.