[Rezolvat] Nu mai merge Orange TV Global dupa renuntarea la Telekom

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 26-06-2020 07:55 AM
Am un abonament Oringe Love pătrătzos si inainte mergea, dupa ce am renuntat de tot la concurenta de la Telekom - nu mai merge. Ce pot sa fac?
7 Răspunsuri 7

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 26-06-2020 08:09 AM
Bună venit în Comunitate! Nu prea văd legătura, dar trebuie să întrebi la Orange. Probabil că fiind pe aceeași fibră, s-a greșit ceva la închiderea serviciilor Telekom.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 26-06-2020 08:22 AM
Multumesc, incerc asa. Are legatura pentru ca exista un contract intre Orange si Telekom, toti cei din industrie stiu asta ...

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-06-2020 06:04 PM
Știu și eu că există un contract, mai ales că am și pachet Love prin fibră lor, în care Telekom este parte, dar nu mă gândeam că dacă renunți la serviciile lor, nu îți mai dau acces nici la serviciile Orange!

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-06-2020 06:08 PM
O sa intreb la Orange. Multumesc mult. p.s. Iara o sa cresc niste tensiuni ...

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 28-06-2020 08:53 AM
Nu cred că se va întâmpla nimic dacă întrebi! Cu plăcere!
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-07-2020 01:54 PM
@eAuditor, s-a rezolvat problema? Te așteptăm să revii în Comunitate cu mai multe detalii ce pot fi de ajutor și altor membri. Mulțumim.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-07-2020 01:57 PM
Da, s-a rezolvat, a fost o neintelegere la mijloc. Probabil ne-ar scuti cei de la Telekom de atatea neintelegeri daca si-ar regandi toata atitudinea ...
