reziliere contract cablu + internet de la Orange

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 08-02-2021 09:22 PM
Buna seara, am si eu o intrebare si va rog sa ma ajutati. Detin un abonament de cablu + internet de la Orange de aproximativ un an iar acum o sa-mi schimb domiciliu. Pot rezilia contractul fara a achita clauze de reziliere? Mentionez ca am si abonament la telefonie mobila cu care o sa continui. Va multumesc anticipat pentru ajutor!
3 Răspunsuri 3

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 08-02-2021 09:59 PM
Salut! In primul rand,
Pentru a închide un abonament Orange este necesar să ne trimiți o cerere, cu 30 de zile înainte de data la care se dorește închiderea efectivă.
Cum trimit cererea?
Intră în secțiunea Contact, completează datele tale în formular şi menţionează că doreşti închiderea abonamentului.
Când mi se închide abonamentul?
Abonamentul tău se va închide după expirarea celor 30 de zile, la prima dată de facturare.
https://www.orange.ro/help/cum-reziliez-un-abonament-orange-81
Apoi, legat de costuri, găsești detalii aici
https://comunitate.orange.ro/questions/2424481-reziliere-internet-16gb-tv-satelit
Și aici
https://comunitate.orange.ro/questions/2234290-taxele-reziliere-abonament-termen
In principiu daca ai primit ceva dispozitive, ar trebui să te interesezi la serviciul clienți daca ai de plata ceva, prin apel la 300 sau chiar Djingo

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-02-2021 09:43 AM
Daca acel abonament se afla in perioada minima contractuala este posibil sa platesti unele penalitati, in functie de favorurile de care ai beneficiat la instalare.
La nivel teoretic, daca in noua locatie nu poate fi instalat serviciul, abonamentul ar trebui anulat din motive tehnice aka schimbare locatie + lipsa retea, fara a plati penalitati.
Daca acel abonament este un pachet alcatuit din Mobil + Internet + TV, rezilierea abonamentului duce la spargerea pachetului si implicit rezilierea si abonamentului de mobil.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-04-2021 04:40 PM
Salut!
Atunci cand te muti la o alta adresa este necesar sa iei legatura cu un coleg dintr-un magazin fizic, pentru informatii exacte. Colegii nostri verifica punctual, in baza de date, noua adresa: daca acolo sunt disponibile serviciile Orange prin cablu, atunci se vor putea muta la noua adresa, in situatia in care doresti acest lucru.
Daca oferta de servicii prin cablu se afla inca sub perioada contractuala, iar noua adresa este neeligibila/o mutare a lor nu este solicitata de catre tine (chiar daca noua adresa apare eligibila), atunci colegii iti vor comunica exact taxele de despagubire si echipamentele pe care trebuie sa le restitui.
