la 06-08-2023 07:56 PM
De la montare in data de 27.07.2023 am probleme cu ping-ul ridicat si care fluctueaza odata la cateva secunde, nu pot lucra am piedut o saptamana de munca, am sunat la asistenta nimeni nu stie nimic, asta dupa montare la care tin sa precizez ca am stat 2 saptamani cu 3 incercari, 3 echipe diferite, este jalnic ce se intampla avand in vedere ca am cele mai mari abonamente de la acest provider (fibra 2000) si pe mobil abonament de 30 euro. Locatie: Timisoara. Am vazut ca a mai postat cineva aceeasi problema tot din timisoara, Daca stie cineva rezolvarea la acees ping care sare de la 50 la 200-300 ca atat am putut avea cu (fibra 2000) 50 in conditiile in care ceilalti provideri au 4-5 ms ping. Multumesc anticipat si astept un raspuns pertinent. S a incercat reset pentru echipament, absolut orice legat de echiopament (complexul e nou si fibra la fel, este totul pus la punct si cu toate astea nimic nu merge in parametri)
la 07-08-2023 06:03 AM
Salutare!
Ai cerut și alt router? Că poate cu alt model se schimbă treaba.
la 07-08-2023 11:50 PM
Nu am cerut, voi cere acum
la 10-08-2023 10:03 AM
@Aleksandar, s-a rezolvat situația?
la 11-08-2023 02:41 PM
Activează setarea UpNP din routerul tău (e posibil să aiba nevoie de o actualizare de firmware). Asta va permite aplicațiilor specifice cu care lucrezi să ceară automat deschiderea unui port anume către laptopul tău.
În mod alternativ, dacă știi care sunt acele porturi, poți face manual Port Forwarding către laptopul tău
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor