anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum pot beneficia de serviciile de internet și TV?

Cosmin17
Junior
Spuneți-mi vă rog cum sau cu cine pot vorbi referitor la următoarea problemă.
Aș dori să trec pe serviciile de internet și TV prin fibră de la Orange, dar problema este că nu mi se poate oferi decât prin satelit și cartelă aceste servicii pentru că nu știe nimeni de ce la scara vecină este fibră în scară trasă, iar scara următoare fiind eu, nu sunt eligibil pentru serviciile prin fibră, operatorul telefonic de la departamentul tehnic mă înțelege, dar nu face nimic, practic este degeaba acolo. Am nevoie de un numai unde pot vorbi cu cineva care se ocupă de instalarea acestor servicii, nu cred că nu se poate și la mine, pentru că fibra trece prin fața blocului, problema este implicarea. Este culmea să ai clienți care vor serviciile tale, iar operatorii să se scarpine în cap că nu știu și nu au rezolvare decât să aștept, și aștept deja de un an, aștept să ce, nu știu. Culmea e că ei trag de oameni să vină în rețea, iar cei care vin, nu primesc soluții.
15 Răspunsuri 15

Jay
Campion certificat
Salut! Daca vrei servicii de la Orange si, momentan, nu iti pot oferi varianta dorita, solutia nu poate fi decat la Orange. Depinde de ei, cat dureaza extinderea, in planurile lor sigur exista, dar, numai ei iti pot spune, cand si la tine.. Operatorul care a raspuns la telefon, nu cred ca poate face ceva, in afara de a transmite mai departe solicitarile.. Despre ce zona este vorba?

Cosmin17
Junior
Tocmai că nu au un răspuns, nu știu nimic. Am întrebat unde pot face o cerere sau ceva de genul pentru a trimite pe cineva pe teren să vadă care este situația, a zis că nu poate face nimic decât să aștept. Nu este nimic complicat, este un bloc cu mai multe scări scara A4 are iar A3 nu este eligil, este de neimaginat.‍♂️ Este vorba despre Timișoara str. Ardealului Nr. 2/8 bl. A3

FLo1
#StarMember
@Jay: Raspunsurile standard nu se potrivesc la orice solicitant. Mie mi s-a recomandat să vorbesc din experiență. Bănuiasc că e cazul și la tine în privința sfatului pentru @Cosmin17. @Cosmin17: Dacă în scara respectivă ai vecini care se împotrivesc și sunt o majoritate, atunci consolează-te cu ideea locuitului în bloc. Degeaba există la scara vecină fibră și în scara de alături nu există acordul pentru cablarea scării cu fibră de la Orange. Poate aveți o administrație la bloc cu care să lămurești aspectele acestea; în caz contrar, dacă insiști, preia inițiativa, strânge semnături pentru acord și apoi te prezinți la Orange cu o confirmare a solicitaților / sau cel puțin acord pentru cablare. Restul sunt formalități.

Cosmin17
Junior
Flo_1 nu am cunoștință ca cineva din scară să se fi opus, deci nu cred că asta este problema, problema este implicarea operatorului. Poate nu au avut interes să tragă la noi că nu aveau clienți, dar acum au unu și nu-mi pot oferii serviciile pentru că sunt doar eu?

FLo1
#StarMember
@Cosmin17: Înaintea aruncării ”pisicii” în ograda Orange, ai verificat să afli un răspuns de la cei care au acces la fibră (din scările vecine) prin ce solicitare / echipe a fost trasă fibra pe acele scări și ulterior să afli dacă Orange dorește sau nu dorește să tragă fibră pe scara unde dorești. Indiferent de situație, ar fi bine să afli și câți doritori de servicii prin fibră de la Orange ar fi la tine pe scară. Pentru ”un singur doritor” cu siguranță așteptarea va fi... neplăcută. Știi și tu: nu se face primăvară cu o singură floare.

Cosmin17
Junior
Flo_1 acum nu o să stau să fac pe reporterul prin celelalte scări. Unde ți-e logica în soluția ta? Acum ce fac merg în celelalte scări și bat din ușă în ușa să întreb cine are și cine nu are servicii Orange și cum și le-au tras? E absurd ce-mi sugerezi să fac, nu așa câștigi clienții, pe banii și implicarea lor, tu ca și operator chiar și pentru un client tragi acele servicii, clienții apar în timp, dacă primul client e mulțumit, îi va spune și vecinului și uite așa vin și alții, de undeva trebuie să înceapă, nu să aștepte să le duc eu clienții lor. Dacă vor clienți să pună undeva un nr la care să suni să-i chemi să facă ceva, în primul rând cu infrastructura până acolo și după clienții. Eu le ofer banii mei, ei să facă restul.

FLo1
#StarMember
@Cosmin17: Întradevăr, am greșit cu o astfel de ”logică” și soluție. ”Logica” mea a mers pe principiul: . Dar ai dreptate. E mai bine să aștepți și poate cândva va răsări și soarele pe strada ta. În plus, așteptând nu ai nimic de pierdut, atât doar că îmbătrânești. ”Succesuri”... vorba unei erudite.

Anonim
Neaplicabil
La bloc depinzi si de ceilalti. Daca nu se obtine acordul poti sa tot astepti, nu se va instala nimic. Sunt o gramada de cazuri de astea, unde clientii sunt captivi pe retele invechite sau nu au la dispozitie macar 2 furnizori.

DanielaH
Moderator
@Cosmin17, am verificat și noi și, într-adevăr, din păcate, momentan adresa ta nu este eligibilă pentru serviciile de internet și TV prin fibră optică. Dar rețeaua se extinde în continuare la nivel national și pe masură ce lucrările vor avansa și serviciile prin fibră optică vor deveni disponibile și în alte locații, vom publica aici https://www.orange.ro/verifica-acoperirea/ toate noutățile.

Jay
Campion certificat
@Cosmin, in comunitate, suntem majoritatea clienti, dar, ajunge si la Orange feedback-ul de aici.. Nu cunosc numarul de angajati, cate lucruri au de imbunatatit si in ce ordine vor face asta.. Din punctul meu de vedere, cu cat este mai mare o companie, cu atat lucrurile se misca mai lent. Daca se stiu mai multe despre astfel de situatii, probabil vei primi un raspuns.. Daca nu, pentru ca, la acest gen de situatii, punctuale, nu iti poate da un alt client solutia si, ca sa vezi ce faci mai departe, trimite aceasta sesizare pe mail, daca nu ai facut asta deja, si vezi ce raspuns primesti. Daca nu a fost nimeni in bloc sa se intereseze si nici Orange nu a spus ca asta este problema.. greu de crezut ca nu vor vecinii. @Flo, Dupa cum am spus, operatorul care a raspuns NU are de unde sa stie cand se va extinde aria de acoperire, daca, la adresa NU este, el nu are ce face. DE CE nu se potriveste raspunsul? . Degeaba vorbeste cu cineva care face instalari ca nu le poate face de la el putere, trebuie sa i se spuna! DE CE nu se potriveste raspunsul? Cu siguranta au un plan de extindere din moment ce au achizitionat Telekom, doar ca, noi din afara nu avem de unde sti care este ordinea.. DE CE nu se potriveste raspunsul? Ma indoiesc ca se poate impotrivi cineva la o situatie cu care inca nu s-a confruntat!!! Dar nah, macar ai vorbit din experienta.. INTR-ADEVAR, a fost mai bun raspunsul tau..

FaraUnID
Campion certificat
@Cosmin17 Fix intr-o situatie similara sunt eu. Bloc alcatuit din 2 scari: 1 scara are fibra RDS + Telekom, scara in care stau eu are fibra doar de la RDS, desi atat in baza de date Telekom cat si Reteaua numarul 1 apare ca fiind disponibila. Cel probabil, scara in care stai tu este acoperita cu fibra de la RDS si majoritatea locatarilor au migrat acolo. Din aceste con$$$iderente nici reteaua numarul 1, nici Telekom si nici Vodafone nu au investit in fibra pe acea scara. Deoarece investitia nu era rentabila iar timpul de amortizare urias. Din pacate nu prea ai ce sa faci. Daca ai RDS poti merge pe fibra + tv de la ei! Sunt chiar rezonabili.

Cosmin17
Junior
Jay: sunt client Orange pe partea de telefonie de aproape 11 ani, dar nu am pățit să fiu ignorat așa până acum. FaraUnId: exact în situația descrisă de tine sunt, am fibră de la digi, sunt mulțumit de serviciile lor, dar preturile sunt mult peste ce mi s-a oferit de la Orange pentru aceleași servicii. Digi nu fac oferte la prelungire chiar și în general, nu am avut parte de oferte din partea lor și dacă tot pot primi o ofertă care este cu 70% mai mic prețul față de digi am zis că sunt de acord plus că am deja telefonie de la Orange, dar au început să se vadă limitările și nu știu ce aș pute face să ajungă și la mine, pentru că telefonic sau în magazin nu rezolvi nimic, nu te pot ajuta, deși ei ar trebui să aibă puterea de a comunica situația și de a face ce e de făcut...

FaraUnID
Campion certificat
@Cosmin17 Dintre 2 rele, alege si tu raul cel mai mic. Sau cum se spune in popor "In vremuri de seceta este buna si grindina"

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
La mine pe scară sunt și Digi și Telekom de multă vreme, chiar dacă Telekom nu avea mai deloc clienți! Deci nu știu dacă ține neapărat de faptul că sunt clienți sau nu, ci pur și simplu nu au tras pe acolo. Când trag ei fibra, nu cred că ghicesc dinainte câți clienți vor avea! @Cosmin, Fă o sesizare la serviciul.clienti@orange.ro și vezi ce zic, pentru că depinde și de interlocutor. Așa, sesizarea ajunge probabil la un departament care e mai atent la răspunsuri. Succes!