@Cosmin, in comunitate, suntem majoritatea clienti, dar, ajunge si la Orange feedback-ul de aici.. Nu cunosc numarul de angajati, cate lucruri au de imbunatatit si in ce ordine vor face asta.. Din punctul meu de vedere, cu cat este mai mare o companie, cu atat lucrurile se misca mai lent. Daca se stiu mai multe despre astfel de situatii, probabil vei primi un raspuns.. Daca nu, pentru ca, la acest gen de situatii, punctuale, nu iti poate da un alt client solutia si, ca sa vezi ce faci mai departe, trimite aceasta sesizare pe mail, daca nu ai facut asta deja, si vezi ce raspuns primesti. Daca nu a fost nimeni in bloc sa se intereseze si nici Orange nu a spus ca asta este problema.. greu de crezut ca nu vor vecinii.
@Flo, Dupa cum am spus, operatorul care a raspuns NU are de unde sa stie cand se va extinde aria de acoperire, daca, la adresa NU este, el nu are ce face.
DE CE nu se potriveste raspunsul?
.
Degeaba vorbeste cu cineva care face instalari ca nu le poate face de la el putere, trebuie sa i se spuna!
DE CE nu se potriveste raspunsul?
Cu siguranta au un plan de extindere din moment ce au achizitionat Telekom, doar ca, noi din afara nu avem de unde sti care este ordinea..
DE CE nu se potriveste raspunsul?
Ma indoiesc ca se poate impotrivi cineva la o situatie cu care inca nu s-a confruntat!!! Dar nah, macar ai vorbit din experienta..
INTR-ADEVAR, a fost mai bun raspunsul tau..