anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Contractele vi s-au respectat?

Corsart
Începător
Bună seara, am încheiat un contract telefonic pentru fibra și tv cu anumiți termeni acceptați și când a venit contractul a fost cu totul altceva, întrebare: voi ați pățit așa ceva?
1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare! Da, am primit ceea ce mi s-a spus, dar este bine să ceri un act adițional/ contract pe email și pe care să-l studiezi, iar dacă ești de acord cu ce scrie acolo, dai click pe accept. Restul, vorbele la telefon în zilele noastre, când nu mai ai nici posibilitatea să înregistrezi convorbiri le datorită GDPR, nu prea mai sunt de luat în considerare.

Vizualizare soluţie în postul original

7 Răspunsuri 7

TheSpecialist
Maestru
Eu nu am avut parte de neplăceri la acest capitol . Ce am semnat sau acceptat telefonic , de obicei am și primit. Poti suna la 300 și sa le explici problema și cu siguranță se va remedia și vei primi resursele pt care ti-ai dat acceptul.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare! Da, am primit ceea ce mi s-a spus, dar este bine să ceri un act adițional/ contract pe email și pe care să-l studiezi, iar dacă ești de acord cu ce scrie acolo, dai click pe accept. Restul, vorbele la telefon în zilele noastre, când nu mai ai nici posibilitatea să înregistrezi convorbiri le datorită GDPR, nu prea mai sunt de luat în considerare.

delfinas
#StarMember
Corsart, bun venit in Comunitate!!! Poti sa detaliezi ce ti s-a promis si ce nu au respectat?

Corsart
Începător
In primul rand este vorba de instalare( pachet tv + fibră), conform înțelegerii telefonice trebuia să fie gratis ,am primit factura și stupoare.

delfinas
#StarMember
Nu cumva taxele alea sunt si scazute pe factura? Nu s trecute aceleasi sume de doua ori, a doua oara cu minus inainte? E cumva ca in cazul din https://comunitate.orange.ro/questions/2732697-rezolvat-probleme-factura-orange-love ? Citeste toate explicatiile si raspunsurile din acel topic, mai ales detalierea facturii primite de geanimorandi1 si raspunsul lui cu solutionarea problemei lui (e pe pagina a doua).

Razvan
#StarMember
În mare parte am primit ce am cerut. De a lungul timpului, au mai ciupit câte 2 luni la perioada contractuală, însă cu o sesizare, perioada contractuală a revenit la data concretă de expirare. Pe contracte noi și la retenție au intrat firme externe, care din dorința de a obține comisionul la vânzări, promit multe la telefon și când trimit contractul este altceva, pe principiul "dacă se prinde bine, dacă nu cu atât mai bine".

FLo1
#StarMember
In majoritatea situațiilor, ce am stabilit inițial s-a respectat. Însă și modificările ulterioare perioadei contractuale obligatorii m-au determinat să le fac cu mâna din mers.... pentru că au abordat o strategie tipică băieților din energie de astăzi. Deci grijă la tarife și condițiile contractuale.