la
30-10-2025
09:11 PM
- editat ultima oară la
03-11-2025
09:00 AM
de
AndreeaAC
In Turda pica semnalul cel puțin o dată pe săptămână. Regret enorm ca a preluat Orange pe Nextgen.
la 31-10-2025 05:09 AM
Salutare!
Destul de neplăcută întâmplare. Și la mine a picat, dar doar de vreo 2 ori în acest an și au reparat în câteva ore. Nu cred să fie ceva dorit de cineva, ci pur și simplu, ceva care se întâmplă și care trebuie remediat.
la 31-10-2025 05:13 AM
Salutare!
Ai făcut sesizări in acest sens către serviciul clienți? Care a fost răspunsul acestora?
la 30-10-2025 09:15 PM
Cei mai slabi.
Si cei mai buni la lipsă semnal😀
la 30-10-2025 09:39 PM
Salut @Mateiu
Presupun ca aceasta afirmatie vine in urma unor teste pe o perioada mai lunga, si cu diverse dispozitive de masurare si testare si bineinteles in diverse zone, corect?
Te asteptam sa le impartasesti si cu noi, ca sa ne convingem.
Seara faina!🌙
la 31-10-2025 05:14 AM
Salutare!
Eu nu cred! Poate indoor, dar acolo nu îți garantează nimeni semnalul.
În exterior stau bine în general și se lucrează în multe zone la îmbunătățirea calității serviciilor.
Că sunt zone cu semnal mai slab, sau chiar fără, asta poate fi pe la toți operatorii, doar că nu e regulă.
Nimeni nu acoperă totul, pentru că e aproape imposibila, dar trebuie să faci sesizare dacă sunt zone fără semnal, să pui poze, teste, să bifezi pe acea hartă de acoperire și să dai feedback.
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor