la 21-02-2024 06:10 PM - editat ultima oară la 22-02-2024 08:37 AM de DanielaH
Salut
Are cineva idee cat mai ține pana asta de net și tv din zona străzii Clăbucet din Timișoara? De Duminică după-amiază nu mai funcționează. Incep și ăștia să își bată joc de clienți.
la 21-02-2024 06:18 PM
Salut,
La Relatii Clienti ai intrebat? Termenul de solutionare tine foarte mult si de cauza problemei respective. Daca a fost taiata fibra si trebuie reconectat totul...probabil ca o sa dureze ceva. Daca e doar o cutie undeva, probabil ca se poate remedia mai repede. Deci, conteaza foarte mult ce anume a cauzat avaria respectiva.
Ideea e ca noi, cei de aici din Comunitate suntem, in mare parte, clienti ca si tine. Deci...nu prea avem de unde sa stim ce avarii apar, pe unde, si cand se rezolva.
Iti recomand o intrebare la Relatii Clienti prin mijloacele pe care probabil ca le stii deja. Daca nu, le poti vedea si aici.
la 21-02-2024 06:27 PM
Salutare!
Trebuie să întrebi la Orange prin chat Djingo, din aplicația My Orange. Adică apeși cele 3 puncte din dreapta jos ( Altele)- Contact și feedback-Scrie-ne ( transfer operator).
Sper să se rezolve cât mai repede posibil!
Baftă!
la 21-02-2024 06:49 PM
Salut
Daca nu a sesizat nimeni problema probabil că va dura pe termen nedefinit.
Poți contacta serviciul clienți pentru a face o sesizare sau pentru a obține informații suplimentare.
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti-187
Mult succes.
la 28-02-2024 09:38 AM
@Nicolae5, s-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor