la 28-11-2025 08:48 PM
Am impresia ca am facut un salt inapoi cu 20-25 de ani. Viteze de internet mobil, asemanatoare cu ceea ce aveam odata pe dial-up
Intersectia 13 Sept Antiaeriana, p Ispirescu Drumul Sarii
http://orangeromania.speedtestcustom.com/result/acb99aa0-cc45-11f0-a838-fb0ef85bb95d
Petre Ispirescu speed Orange
http://orangeromania.speedtestcustom.com/result/7ee3b1f0-cba1-11f0-89a0-c50bd45c9ab6
Academia Militara, Sos Panduri
http://orangeromania.speedtestcustom.com/result/87cd7c80-ca0a-11f0-9dc1-09fffdf8ad64
Gara de Nord
http://orangeromania.speedtestcustom.com/result/d83948a0-ca07-11f0-bb98-ddd3fe961e49
Speed test calea Giulesti -str Codeni
http://orangeromania.speedtestcustom.com/result/df3f4c00-ca05-11f0-8564-e9aaaff9a3df
1,7 Mb... download. Petre Ispirescu
Risu-plinsu 😪😡🤣
http://orangeromania.speedtestcustom.com/result/c776bb50-ca35-11f0-ba30-99e76c949d77
29-11-2025 12:32 AM - editat 29-11-2025 12:34 AM
Salutare!
Nu pot zice ca stiu sa te ajut, insa ma gandesc la ce ar putea izola cat de cat problema.
Spre exemplu: de cat timp ai problema asta? Ce telefon ai? Are actualizarile de sistem de operare la zi?
Ai incercat sa il repornesti (sau sa il bagi pentru putin timp in modul avion)?
E dual sim? Daca da, ai datele mobile setate pe cartela Orange si apelurile pe alta cartela? Daca da, problemele se intampla dupa/in timpul unui apel de voce sau tot timpul?
Ai schimbat cartela SIM de curand? (eu am avut la un moment dat o defectiune si dadea rateuri aleatorii pana i-am schimbat cartela cu totul, respectiv am citit ca unii utilizatori de iPhone au viteze scazute pe eSIM - eu nu am avut problema)
In special pe Android (S9, apoi S24) am avut probleme asemanatoare, ramanea "agatat" telefonul. Dupa restart sau mod avion mergea bine.
Exista si varianta in care ceri o resetare a profilului din partea Orange; uneori rezolva probleme de genul asta (am patit-o cu abonamentul actual de business, unde treceam pe 128KB dupa ce depaseam 500MB)
la 29-11-2025 05:21 AM
Salutare!
Eu cred că trebuie să ți se facă o resetare de cont din centrala Orange, dar în același timp, depinde și de telefonul tău.
Dă-i un restart, mod avion și vezi dacă este tot așa. Eventual, comută-l și în 2g și revino pe 4g/ 5g.
În București, prin zonele amintite de tine, se prind viteze bune în general. Dacă testezi în interior, atunci pot fi probleme punctuale, dar nu se poate să fie peste tot.
Baftă!
la 02-12-2025 12:06 PM
@Crisanto, te-au ajutat răspunsurile primite mai sus de la membrii Comunității? S-a remediat situația? Te așteptăm să revii cu vești bune.
la 02-12-2025 02:27 PM
Salutare!
Frecventez destul de des zonele 13 Septembrie, Petre Ispirescu, Panduri (Academia Militara) si nu am intampinat vitezele astea. Bine, nu am ajuns la 200Mbps, dar in jur de 40 tot sunt (cel putin la interior in zona Petre Ispirescu).
Ai incercat sa treci telefonul in Mod Avion pentru cateva secunde?
la 03-12-2025 03:06 PM
Nu este de la telefonul meu, altfel as fi avut viteza aproape de zero peste tot.
Mi-au scris si cei de la tehnic Orange, mi-au recomandat sa "Reset Network Data Settings"
Am facut-o si p'asta, vitezele... la fel de proaste sau de bune, inclusiv dupa resetare.
Deci nu e de la telefonul meu, e problema calitatii semnalului Orange. Nu are acoperire uniforma peste tot in Bucuresti. Daca ar fi macar cu viteze de peste 50Mb/s peste tot... - tot ar fi ceva.
In locatia mea, pe fata am viteza download pe fata (spre Antiaeriane cuprinsa intre 0 si maxim 3 Mb/s.
Pe spate, am testat-o azi si pe asta, viteza de download e intre 76 si 100 Mb/s.
Concluzia e clara: pe Orange nu o intereseaza nicio investitie in imbunatatirea retelei
la 03-12-2025 03:50 PM
Nu stiu daca e o scuza, dar mi-am adus aminte (am o cartela intr-un router la soacra): ma intreba soacra de ce nu se poate uita la nu stiu ce pe youtube: am facut o scanare in zona (Margeanului) si nu mai receptioneaza frecvente 3G (routerul fiind mai stabil pe 3G decat pe 4G). Am verificat acum ce receptionez la mine la munca (Bucurestii Noi): acelasi rezultat. Niciun operator cu frecvente in 3G. Ma gandesc ca se lucreaza si de aici sa apara inconveniente (repet: doar presupun ca asta ar fi cauza).
la 03-12-2025 07:02 PM
Niciun operator nu poate garanta viteze constante ale datelor mobile în orice locatie, motiv pentru care, în cazul utilizatorilor care depind de datele mobile, este recomandată utilizarea serviciilor a doi furnizori diferiți (dual SIM).
la 03-12-2025 07:54 PM
🤣E na! De multi, multi ani nu am mai intampinat probleme cu datele mobile in Bucuresti.
la 06-12-2025 08:35 PM
Salutare,
Mai jos viteza prinsa aproape de Petre Ispirescu cu Margeanului (cartela într-un router).
Upload-ul mai variază.
la 07-12-2025 12:50 AM
De aceea bulgarii sunt nr. 1 în Europa.
la 07-12-2025 08:42 AM
Ne adaptăm la realitate din teren.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor