la 09-12-2025 07:01 PM - editat ultima oară la 10-12-2025 08:49 AM de DanielaH
Buna seara,de ieri viteza de internet a cazut drastic la abonament orange,masurat cu speedtest,am numai intre 2-5mb/s pe download ai cam la fel pe upload,in majoritatea zilei,sunt momente cand urca la peste 120mb/s,dar majoritatea timpului nubpot deschide nici macar o aplicatie bancara.
A mai observat cineva asa ceva?
la 09-12-2025 07:15 PM
Salutare!
Ai încercat un restart al.telefonului, o resetare a parametrilor de rețea?
la 09-12-2025 07:20 PM
Da, totul si tot degeaba
la 09-12-2025 08:47 PM
Romeo, bun venit in Comunitate!!!
In ce zona se manifestă această problema? Ai schimbat, de ieri, locul, ești în altă zonă decât de obicei? Se manifesta doar indoor sau și outdoor?
09-12-2025 08:55 PM - editat 09-12-2025 08:59 PM
Bună seara!
Dacă folosiți iPhone, este posibil ca viteza foarte mică să fie cauzată de funcția iCloud Private Relay. (Adresa ta de ip indica asta)
Această funcție redirecționează tot traficul prin serverele Apple/Cloudflare, ca un fel de VPN.
Când faceți un speedtest cu Private Relay activ, viteza poate scădea drastic, chiar dacă aveți 4G/5G perfect.
Exact asta se întâmplă: testul nu merge direct prin Orange, ci prin serverele Apple → de aici apar viteze de 2–5 Mbps.
Pentru siguranță, încercați așa:
1. Setări -> iCloud -> Private Relay (Releu Privat) -> Opriți
2. Reporniți Speedtest și testați din nou.
Ar trebui ca viteza sa revina la normal (zeci sau sute de Mbps), iar aplicațiile se vor deschide fără probleme.
Nu este o problemă cu rețeaua Orange, ci cu redirecționarea traficului prin Private Relay.
la 10-12-2025 08:07 AM
Se mai fac optimizari ale retelei. Daca intampini aceeasi problema te sfatuiesc sa iei legatura cu relatii clienti. Daca ai Iphone 17 pro...asteapta un update
la 10-12-2025 08:33 AM
El face testul prin VPN si cel mai probabil asta este cauza. Am testat si eu icloud Relay si scade viteza foarte mult la download.
10-12-2025 04:21 PM - editat 10-12-2025 04:23 PM
Salut @romeo_sms,
S-a rezolvat problema, poți sa revii cu mai multe detalii?
Daca nu ai schimbat nimic in configurația telefonului cel mai probabil exista lucrări de modernizare a rețelei in zona ta.
la 10-12-2025 04:25 PM
Salutare!
Poți încerca să setezi ca rețea preferata rețeaua 4G in meniul telefonului. Este posibil ca în zonă să se facă lucrări la rețeaua 5G sau semnalul 5G să fie mai slab în interior, iar trecerea pe 4G poate oferi o conexiune mai stabilă.
la 11-12-2025 03:29 AM
Ieri am tot discutat cu cei de la Orange,au facut mai multe resetari din sistem,au lansat si o sesizare catre tehnic,si am observat ca si a revenit viteza,spre seara era totul ok,ajungeam la viteze de 150mb/s,
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor