anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Viteză internet mobil mai mică pe prepay decât pe abonament?

Neaplicabil
Salutare comunitate!
Am un telefon mobil dual SIM vechi de 4 ani și coafura încă rezistă așa că până nu-și dă obștescul sfârșit nu am de când să-l schimb pentru că e la modă să-ți schimbi telefonul la fiecare 2 ani.
N-am apucat niciodată să-l folosesc cu 2 SIM-uri dar cum am câștigat un SIM prepay la jocul acela cu bulgări de zăpadă l-am băgat în telefon ca să folosesc cei 100 GB de internet mobil de pe prepay.
Și-aici am avut surpriza vieții mele în materie de internet mobil: pe SIM-ul prepay viteza internetului este jalnică așa că m-am pus pe testat și... același telefon, aceeași locație, aceeași poziție în spațiu și... viteza internetului mobil pe prepay este în medie de 10 ori mai mică decât viteza internetului mobil pe abonament.
Acum stau și mă întreb care să fie cauza acestei stări de fapt? Pentru ambele SIM-uri am 4G+ semnalul...
1 Soluţie acceptată‚

Salut, Vitezele de transfer de date sunt aceleasi, atat pentru utilizatorii prepay, cat si pentru cei cu abonament. Va rugam insa sa aveti in vedere ca pot aparea diverse situatii in care viteza de transfer poate suferi modificari fata de parametrii standard. Puteti intra aici https://www.orange.ro/termeni-si-conditii/pdf/2020-02/Brosura-TCG-Orange-PrePay-125x175mm_ian2020_low-res%5b2%5d.pdf unde, incepand cu pagina 27, veti gasi toate detaliile legate de viteza de internet si eventualii factori perturbatori.

Vizualizare soluţie în postul original

30 Răspunsuri 30

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Am mai văzut și alți utilizatori care spuneau pe alte forumuri despre problema aceasta și mă gândeam că nu costă nimic să se încerce ceva în acest sens.

FLo1
#StarMember
Mulțumesc Vio. Personal nu mă voi deranja mai ales cu apel la 300: 1.pierd timp inutil; 2.tehnicul rețelei nr.1 mă va lămuri că totul e în parametri normali. Dar așa cum scriai mai sus, îi doresc și eu inițiatorului "succes".

FaraUnID
Campion certificat
In momentul in care ai o problema si apelezi 300.... "consultantii nostrii alte apeluri". Daca la acelasi 300 suni pentru a zgaria hatia pentru 24 luni sau pentru un credit IFN.... ca prin minune consultantii nu mai trateaza alte apeluri. Asa ca suna tu la 300 si explica-la faptul ca modem-ul are router-ul mai bun, iar sa-ti raspunda flegmatic ca 0.97 Mbps sunt viteze normale 4G indoor!

Neaplicabil
@FaraUnID din fericire pentru mine ori de câte ori am apelat 300 am fost preluat în maxim 60 de secunde... că în 7 din 10 cazuri n-am rezolvat problema pentru care am sunat este cu totul altă față a lucrurilor. Dar știți probabil că serviciul clienți este externalizat și toată interacțiunea urmează scenarii prestabilite bine definite.

mihai_13
Maestru
eu folosesc un S9 care are pe amandoua simuri 4G+ si am si pe cartela prepay aceiasi viteza la oferata 6euro va spun sigur ca pe P10 al doilea sim duce pana in 3G , asa ca incercati sa schimbati simul prepay pe slotul 1 - nu conteaza ca tu alegi netul pe slotul doi o sa ai 3G nu 4G

Neaplicabil
@mihai_13 dacă nu ai fi citit printre rânduri sau doar ceea ce am scris eu inițial ai fi aflat că deja am schimbat SIM-urile între ele de le-am zăpăcit și rezultatul este același. Cât privește S9 e ca orice telefon de pe piață dual sim stand-by ceea ce înseamnă că în același timp doar SIM-ul preferat pentru date mobile va fi 4G, celălalt neputând să-ți furnizeze decât voce. Iar atitudinea ta de șmecher atot-știitor nu este binevenită... eu personal am studiat și testat problema atât cât s-a putut și cât m-am priceput și-ți spun că te înșeli... indiferent în ce slot aș pune SIM-ul cu abonament scot constant aproximativ 40 Mbps indoor. Aceasta pentru Huawei P10 VTR-L29... Q.E.D.

Neaplicabil
Mihai, aia fusese si ideea mea initiala. Daca te uiti un pic mai sus o sa vezi ca am propus exact acelasi "test case" ca si tine. 🙂 Din pacate, rezultatele "real life" de pe telefonul lui alterego par sa sugereze altceva. Acuma, ca e un caz izolat (cu toate ca si simple_dreams a raportat acelasi lucru, deci s-ar putea sa nu fie o coincidenta) sau ca e intr-adevar o practica Orange, nu stiu. De-aia si cerusem un raspuns oficial, ca sa nu mai mergem pe presupuneri. Pentru ca, din cunostintele mele, nu ar trebui sa avem fenomenul asta. Cu toate astea, rezultatele vorbesc de la sine. Deci da, trebuie vazut daca e o problema locala sau...e intentionat. 🙂

Neaplicabil
@Daniela/Orange Assistant, avem cumva un raspuns oficial la problema asta?

Salut, Vitezele de transfer de date sunt aceleasi, atat pentru utilizatorii prepay, cat si pentru cei cu abonament. Va rugam insa sa aveti in vedere ca pot aparea diverse situatii in care viteza de transfer poate suferi modificari fata de parametrii standard. Puteti intra aici https://www.orange.ro/termeni-si-conditii/pdf/2020-02/Brosura-TCG-Orange-PrePay-125x175mm_ian2020_low-res%5b2%5d.pdf unde, incepand cu pagina 27, veti gasi toate detaliile legate de viteza de internet si eventualii factori perturbatori.

Sunt tare curios cum citirea unei broșuri crește viteza?! It’s a world of magicccccc???!!!!

mai bine v-ați uita cu atenție la comentariile celor care vă plătesc , ați identifica problema în mod real ( cel mai probabil una de natură technica) și ați corecta deficiențele astfel încât să ajungeți măcar în apropierea promisiunilor sfaraitoare făcute de marketingul companiei. Direcționarea clientului către materiale stufoase, greu de citit și înțeles nu este o rezolvare, dimpotrivă, e o deturnare a atenției, manevra cu totul mârșavă, clientului si poziționare a acestuia într-o poziție slabă care îl face cumva responsabil ca nu “a citit” tot ce a înșirat Orange în nu știu ce termeni și condiții bla bla.Asumati-va responsabilitatea și comunicați real ceea ce vindeți, nu laude umflate gen “nelimitat” , “ cel mai” , “4-5G” și alte zorzoane menite să inducă în eroare!

Anonim
Neaplicabil

Buna,

Ai răspunsul unui Orange Assistant Expert.

Imagineaza-ti răspunsul unui Orange Assistant începător.

🤕

Neaplicabil
Super! Mersi frumos de raspuns. :) Pe mine personal ma interesa in mod deosebit doar prima parte. Daca se fac sau nu limitari de viteza intentionate, intre prepaid si abonament. Dupa cum ma asteptam, si dupa cum stiam si eu, raspunsul este negativ. Deci cel mai probabil vorbim fie de niste factori externi care influenteaza viteza de transfer (in cazul asta, testele s-au facut in aceleasi conditii, deci nu cred ca asta e cauza), fie de o posibila problema locala, de device, sau...ceva ce ne-a scapat in testele facute. Oricum, mersi frumos de raspuns. 🙂 Foarte util.

teacher_
#StarMember
Salut! Și eu am prepay și abonament, un abonament de net chiar, dar în zonele frecventate de mine vitezele sunt asemănătoare, nu vad diferente intre prepay și abonament. Acum, de exemplu, in indoor (sunt la mall) am 35 mbps pe prepay și 38 mbps pe abonament... Ieri, la Turda, outdoor am avut 160 mbps pe prepay și 150 mbps pe abonament. Chiar nu vreau sa te contrazic, spun doar că eu nu am avut astfel de probleme, in zonele pe unde merg eu, repet...

Razvan
#StarMember
@alterego, ne spui și locația unde intampini această problemă, deoarece este cunoscută Orange pentru practici de acest fel, când au probleme în zonă, limitează profilul de viteză la prepay, în cazuri excepționale și la abonament. Poți suna la 300, să îți reseteze profilul cartelei și s-ar putea să scapi de limitare, dar nu este ceva sigur. Să verifici și clasa de IP-uri între teste, este posibil ca pe anumite IP-uri să meargă mai slab. Înainte de a mai face un test de viteză, dai mod avion la telefon, treci pe 3G, faci test de viteza și apoi treci pe 4G și repeți testul. Te rog frumos să pui si câteva screenshoot-uri și să ne dai un feedback. Mulțumesc frumos! 🙂