anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Taxare 100 euro pe date mobile

Eduardjr
Junior
Am descarcat fișiere de 20gb.
În contract scrie ca abonamentul are 50 gb net, iar în myorange arata 20gb (contractul s-a încheiat de 2 luni și plătesc aceeași suma).
Și s-a făcut cost suplimentar de 100 de euro pe net.
18 Răspunsuri 18

delfinas
#StarMember
Eduard, bun venit in Comunitate!!! Poți face un printscreen la pagina de Cronos din My Orange? Ce abonament ai?

Eduardjr
Junior
Acesta este abonamentul, în my orange arata doar 20gb + și nu am fost anunțat ca s-a făcut trecerea

delfinas
#StarMember
Nu am văzut prea bine, dar mi s-a părut că ai Orange Me 11, care a ieșit de niște ani din oferta Orange. Mă mir că îl mai ai, că nu ai primit o oferta cu un tip de abonament actual, care avea inclus mai mult internet. După ce au trecut 2 ani, probabil că bonusul de net s-a anulat și a rămas doar strict ce era inclus in abonament. Nu ai primit SMS că ai depășit limita inclusa in abonament?

Eduardjr
Junior
Pai s-a terminat de 2 luni unde aveam 50 gb, acum după ce s-a terminat am 20 gb, ei nu m-au anunțat, nici ca s-a terminat contractul, nici ca limita a trecut la 20 gb, eu știind ca am 50 gb, am consumat pana la 50,si mi-au pus 1euro/200 mb, asta ar însemna 100 de euro pe 20gb Am primit după ce am trecut de 10 euro pe la 1 noaptea mesaj, cum dormeam și netul mergea încontinuu descarcand, s-a ajuns la 100 euro

Pololică
#StarMember
Sa știi ca nu te anunță nimeni ca ți se termina contractul. Era bine sa te uiți puțin în contract. Totuși, de ce nu folosești WiFi-ul pentru utilizarea mai intensa?

Eduardjr
Junior
Mergea mai rpd pe hotspot, încă nu a ajuns fibra optică Totuși deși s-a terminat contractul, platesc aceeași suma deși teoretic am plătit telefonul pe care l-am luat de la ei Plătesc 54 de lei deși as avea mai multe opțiuni dacă as încarcă prepay cu 5 euro Se poate face cv? Nici de faptul ca după abonament scade nr de gb de la 50 la 20 gb nu am fost anunțat

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Salutare! Din păcate, după cei doi ani, resursele sunt mai puține și prețul e același. Nu te anunță nimeni, doar trebuie să urmărești tu când expiră. Altădată, te sfătuiesc să ceri cost control, adică să nu mai poți face costuri suplimentare după terminarea internetului inclus și să ți se limiteze doar viteza internetului. Chiar îmi pare rău pentru situația întâmpinată. Singura soluție pe care o văd este să faci o sesizare la adresa de email serviciul.clienti@orange.ro și să îi rogi frumos să te înțeleagă cu nu ai știut anumite detalii și că le-ai aflat ulterior. Adică vorba dulce, mult aduce! Succes!

Eduardjr
Junior
Off, nu am știut, sunt client fidel orange, au ajuns cu fibra optica luna asta și aici și vreau sa bag tot de la ei deși este și concurența ajunsa, dar toate telefoanele din casă sunt pe Orange, dar acum cu treaba asta m-am întristat

delfinas
#StarMember
Nu ți s a scăzut netul inclus in abonament, ci a dispărut bonusul care era garantat pe perioada contractuală de 2 ani, așa că prețul abonamentului a rămas la fel. Din păcate, nu ai ce face, trebuie să plătești extracostul, sa fii mai atent altădată și să-ți schimbi abonamentul cu unul actual, ce are mai mult net inclus. Orange e acoperit, te-a avertizat. Dacă tu ai dormit și ai lăsat datele mobile deschise, e vina ta. Lasă, asta sa fie toată paguba ta, tu sa fii sănătos!!! Sunt lucruri mult mai grave pe lumea asta...

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Eu cred că poate face o sesizare și cine știe. Nu zic că nu a fost vina lui, dar omul este de bună credință și a recunoscut faptul că nu și-a dat seama. Mai ales că este abonat cu mai multe abonamente, vrea și fibra, etc! Am pățit și eu odată, demult, cu niste sms-uri o fază asemănătoare și m-au iertat.

Eduardjr
Junior
Mulțumesc v-am ascultat sfatul și le-am dat mesaj la adresa pe care mi-ați dat-o, pt mn orange e viata, sunt activ și pe aplicație, îmi place faza cu pinata Party unde acumulez puncte mereu

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Nu știu ce se va întâmpla, dar există această posibilitate și cine știe! Succes!

Eduardjr
Junior
Am încercat sa vb cu ei pe chatul de pe my orange dar durează muuult pana raspund, probabil sunt multe sesizări

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
E mai bine pe email, pentru că acolo analizează mai în detaliu problema.