la 06-11-2025 01:10 PM - editat ultima oară la 06-11-2025 01:20 PM de DanielaH
In aplicatia My Orange la sectiunea servicii internetul este inactiv. Mentionez ca eu am internet deci este activ. Am incercat sa-l activez si in my orange dar am primit un mesaj automat, nepersonalizat, de la orange prin care mi se comunica ca traficul de date mobile depasit a generat costuri suplimentare. Mi se mai comunica ca s-a restrictionat accesul la date mobile. Nu este real ceea ce scrie in sms. Eu nu am depasit datele mobile alocate, dimpotriva consumul este foarte scazut. Nu am costuri suplimentare in aplicatie sau la cronos. Ce se intampla? Poate ma lamureste careva din comunitate. Va multumesc.
la 09-11-2025 08:42 AM
Puteam activa/dezactiva netul direct din aplicație. Când funcționa, bifa era activata.
la 06-11-2025 03:23 PM
Salutare!
Din păcate, mai pot apărea și erori, pe care trebuie să le semnalezi la Serviciul clienți.
Baftă!
la 06-11-2025 03:58 PM
Buna ziua.Multumesc.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor