la 06-11-2025 01:10 PM - editat ultima oară la 06-11-2025 01:20 PM de DanielaH
In aplicatia My Orange la sectiunea servicii internetul este inactiv. Mentionez ca eu am internet deci este activ. Am incercat sa-l activez si in my orange dar am primit un mesaj automat, nepersonalizat, de la orange prin care mi se comunica ca traficul de date mobile depasit a generat costuri suplimentare. Mi se mai comunica ca s-a restrictionat accesul la date mobile. Nu este real ceea ce scrie in sms. Eu nu am depasit datele mobile alocate, dimpotriva consumul este foarte scazut. Nu am costuri suplimentare in aplicatie sau la cronos. Ce se intampla? Poate ma lamureste careva din comunitate. Va multumesc.
la 06-11-2025 01:35 PM
@Crisan1, funcționează datele mobile? Ești în țară sau în roaming?
la 06-11-2025 01:44 PM
Buna ziua.Datele mobile functioneaza.Sunt in tara.Resursele sunt verificate prin cronos si my.orange.Nu sunt consumate.
06-11-2025 03:02 PM - editat 06-11-2025 03:04 PM
Salutare!
La mine este la fel, în secțiunea „Servicii” apare internetul ca fiind inactiv. În cazul meu, nu pot activa deloc serviciul (deși este activ) și nici nu primesc vreun mesaj înapoi atunci când încerc să-l activez.
In cazul tau.,pentru siguranță, ar trebui sa contactezi serviciul clienți având în vedere că se menționează costuri suplimentare.
la 09-11-2025 01:44 AM
Multumesc ptr.raspuns.Am verificat.Nu am costuri suplimentare.Am facut verificari inclusiv la serviciul tehnic si comercial ca sa fiu sigura ca nu apar pe undeva costuri suplimentare si daca internetul meu este activ in sistem.Este asa cum trebuie peste tot.Se pare ca este eroare in sistemul de afisare in aplicatia my.orange doar.
la 09-11-2025 02:21 AM
Mulțumesc pentru actualizare. Eroarea apare și în cazul meu, deci nu este un caz izolat. Important este că s-a clarificat faptul că mesajele primite sunt eronate. Sper să rezolve problema deoarece serviciul respectiv poate fi util in anumite situații.
la 09-11-2025 07:58 AM
Buna dimineata.In ce siruatii sr fi utila acea actualizare? Am uitat sa-ti spun ca raspunsul dat de una din operatoarele de la chat a fost ca asa trebuie sa fie inactiv.A spus ca inactiv ,doar la serviciul internet,inseamna ca se va restrictiona in cazul in care depasesc resursele de internet.Tot operatoarea mi-a explicat ca mesajele le primesc automat cand incerc sa activez deoarece daca ar fi activ in momentul depasirii nu s-ar mai restrictiona.Asa ceva.......este cam ilogic.Te rog sa-mi spui tu stii daca la tine a fost activ vreodata.Eu am observat intamplator chiar daca am vechime foarte mare la orange si accesez my orange destul de des.Nu-mi dau seama daca a fost activ sau nu.
la 09-11-2025 08:05 AM
Te rog sa intri si tu pe chat sa intrebi operatiarea.La relatii clienti ai intrebat?Sunt curioasa ce raspunsuri primesti .Eu i-am contactat de foarte multe ori.Raspunsirile lor nu m-au lamurit si-atunci am contactat celelalte departamente.Nici acuma nu sunt lamurita in totalitate dar este bine ca nu am costuri suplimentare.Nici nu era posibil deoarece am foarte multe resurse neconsumate si consumul meu lunar este destul de mic.
09-11-2025 08:15 AM - editat 09-11-2025 08:21 AM
Eu l-am avut activ (activat de către mine). L-am activat acum câteva luni și funcționa (restrictiona accesul la internet și pentru al activa era necesară o conexiune la wifi ). Menționez că eu am net national nelimitat.
la 09-11-2025 08:37 AM
Si eu am net nelimitat pe langa celelate resurse de internet din abonament.Am inteles ca tu nu ai avut net decat dupa ce ai activat in aplicatie.Dar nu ai facut activarea in telefon?
la 09-11-2025 08:41 AM
Am vazut acuma ce mi-ai mai trimis .La mine sa servicii la net scrie inactiv ca la tine si la setari apare exact ca la tine ,,finalizat,dupa ce fac activarea si asa ramane.Tu de ce a trebuit sa-l activezi din aplicatie?
09-11-2025 08:43 AM - editat 09-11-2025 08:52 AM
Eu l-am dezactivat din aplicație pentru o perioadă de timp. Era util deoarece puteai dezactiva datele mobile de la distanță fara acces la telefon.
la 09-11-2025 08:58 AM
Am inteles.Acuma cum activezi ?
la 09-11-2025 09:00 AM
Acum este afișat eronat. Nu poți activa ceva ce este deja activat. Ori este afișat eronat, ori au blocat accesul la acesta funcție.
la 09-11-2025 09:05 AM
Da,este eronat asa cum mi-au spus cei de la tehnic.Daca ar fi inactiv ,cum apare la noi,nu am mai avea net.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor