la 08-08-2024 08:10 PM - editat ultima oară la 09-08-2024 08:12 AM de DanielaH
Buna ziua,
Nu mai sunt multumit deloc de serviciile Orange si regret ca am prelungit abonamentul, asa ca ma gandesc sa reziliez contractul si sa ma mut la reteaua Digi (testat semnal internet si retea in zonele in care Orange nu are deloc, si se descurca excelent Digi). De ce este semnalul foarte slab in aceasta retea? In zone in care ar trebui sa am semnal, eu nu pot suna, de internet nici nu mai zic. Cei care au Vodafone, Digi nu au nici o problema.
la 08-08-2024 08:19 PM
Buna,
In ce zona întâmpini aceasta problema legata de semnalul slab?
la 08-08-2024 08:23 PM
Baicoi, sat Bordenii Mici (la 10 min de DN) semnal inexistent. Am luat router de la Digi, cu orange nici nu pot apela. Celelelte retele nu au probleme in zona. La digi chiar poti apela cu video 🙂
la 08-08-2024 08:47 PM
Din păcate semnalul este slab în această zonă conform hârtii de acoperire Orange.
In mod normal poți face o sesizare către aceștia însă nu cred că vei rezolva mare lucru.
Daca ai alternative mai bune atunci ar trebui sa le folosești.
la 08-08-2024 09:20 PM
Multumesc! Pai am alternativa acum si o folosesc, dar e frustrant, asa ca voi renunta la aceasta retea. In plus, am avut nevoie de un consultant pentru niste solutii si nu m-am contactat nimeni desi am tot scris de n ori pe chat. Daca trece o zi si nu platesti abonamentul esti sunat de 3 ori pe zi. 🙂
la 08-08-2024 09:26 PM
Daca dorești să fii contactat folosește formularul de contact .
Vei primi un număr al solicitării și cu siguranță vei fi contactat.
Descrie cat mai detaliat problema pentru a putea fi contactat de departamentul abilitat.
la 08-08-2024 09:39 PM
Tocmai spuneam ca am facut asta deja. 😉 Merci!
la 08-08-2024 09:41 PM
Ai spus că i-ai contactat prin chat, eu îți recomand formularul de contact.
Cu plăcere!
la 08-08-2024 09:43 PM
Am facut si asta:)
la 08-08-2024 09:46 PM
Nu pot sa cred că i-ai contactat prin toate metodele și aceștia nu ți-au răspuns.
Bănuiesc că ai incercat și telefonic însă nu au răspuns.🙂
la 08-08-2024 10:14 PM
Am primit raspuns ca voi fi contactat in 7 zile. O sa ma contacteze la urmatoare factura depasita:)
la 08-08-2024 10:19 PM
Tu cunoști situația cel mai bine.
Daca consideri necesar, poți încerca să-i contactezi din nou daca au trecut cele 7 zile.
O seara faina!
09-08-2024 10:27 AM - editat 09-08-2024 08:13 PM
Salut,
Solutia pe termen lung este portare la Digi sau alt operator care ofera servicii ca lumea in zona ta. Nu-ti face iluzii ca se va rezolva peste noapte. Problemele de genul asta se rezolva extreeem de greu, asta daca se rezolva vreodata.
Inchide abonamentul (nu uita sa ceri trecerea numarului pe prepay ca sa nu-l pierzi) si ulterior porteaza-l in alta retea. Poti justifica cererea de reziliere cu exemple de semnal slab.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor