- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la
10-12-2024
02:36 PM
- editat ultima oară la
10-12-2024
03:36 PM
de
MihaelaA
De ieri internetul mobil a devenit o adevărată pacoste! Abia de se încarcă site-urile, de streaming nici nu mai zic! Imaginile vor spune totul de la sine, nu mai zic nimic.. . 😞
Prima: test efectuat pe fast.com (mobil)
2. Test efectuat pe nperf (viteză internet,pc)
3.nperf (navigare,pc)
4.nperf(streaming,pc)

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-12-2024 03:10 PM - editat ultima oară la 11-12-2024 11:50 AM de DanielaH
Fix ca la dentist, ca si acolo ne lasa durerea cand ajungem! 😂
E bine ca s-a rezolvat si speram sa ramana asa.
Incidente si probleme/congestii pe retea au mai fost si vor mai tot fi. In Comunitate nu putem sti cu certitudine, ca suntem si noi tot clienti. Pasii de analiza si deschiderea unor sesizari raman valabili pentru viitor 🙂

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
10-12-2024 02:43 PM - editat 10-12-2024 02:49 PM
Salutare!
Situatia este foarte nasoala, insa inainte de a sari la vreo concluzie, ma vad nevoit sa iti adresez cateva intrebari:
- ce abonament ai? voce sau internet fix?
- in ce zona intampini problema?
- ai cum sa intrebi daca alti cunoscuti/vecini din aceeasi zona observa situatii similare?
- daca dai un ping catre google, 8.8.8.8, 1.1.1.1 sau altele observi si pierderi de pachete sau doar latente? Din punctul asta de vedere ti-as recomanda sa faci testele de viteza cu aplicatia netograf (este aplicatia oficiala a celor de la ANCOM)
- ai testat sa vezi cum se comporta cu acelasi SIM de pe alt telefon/modem sau cu alt SIM in acelasi telefon/modem pe care intampini problema?
- ai deschis vreun incident tehnic sunand la 300? Daca da, poti partaja un numar de sesizare?
Edit: nu in ultimul rand, ai incercat sa repornesti modemul/telefonul pe care intampini problema? Daca da, ai incercat sa verifici daca ai actualizari de sistem disponibile?
Iti multumesc.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-12-2024 02:55 PM
Se pare că și-a revenit😂
Iar mă ia gura pe dinainte 🤥
Dacă se mai întâmplă probleme în următoarele zile vă spun

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-12-2024 03:10 PM - editat ultima oară la 11-12-2024 11:50 AM de DanielaH
Fix ca la dentist, ca si acolo ne lasa durerea cand ajungem! 😂
E bine ca s-a rezolvat si speram sa ramana asa.
Incidente si probleme/congestii pe retea au mai fost si vor mai tot fi. In Comunitate nu putem sti cu certitudine, ca suntem si noi tot clienti. Pasii de analiza si deschiderea unor sesizari raman valabili pentru viitor 🙂
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-04-2025 04:51 PM
Confirm dupa portare in data de 14.04.2025 ca acest operator Orange pacaleste clientii cu viteza superioara de internet si cand faci teste surpriza upload de 4.4 mb in Rm Valcea in oras unde la Telekom aveam upload 40 mb. Efectiv bataie de joc si mult marketing ce mascheaza problemele la Orange viteza la internet scazuta si semnal ce fluctueaza in oras intre 2 si 4 linii. Rusine Orange bataie de joc la adresa clientilor. Ii sun le spun ca au probleme tehnice ce nu imi asigura internet de viteza si desi nu am luat telefon nu pot rezilia
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 19-04-2025 11:03 PM
Stai linistit, nu esti singurul in aceasta situatie. Totul e roz in cele 14 zile in care poti renunta la contract, dupa care incepe calvarul. ORANGE Romania stie foarte bine despre aceasta problema, dar se face ca ploua. Mai exact, prosteste clientii si se bucura de incasarea abonamentelor babane!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 19-04-2025 11:07 PM
Da am solicitat reziliere si desi nu am luat telefon mi se spune ca nu pot rezilia! Dar am dat test de viteza si astept din nou sa fiu sunat.
