
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-08-2022 01:24 PM
Am fost plecat din tara si m-am confruntat cu urmatoare le probleme: in Austria si Germania totul a fost ok, in Elvetia nu am avut conexiune deloc, desi setarile de roaming international erau ok, iar la revenirea in Uniune si apoi in tara netul nu mai functioneaza - sta indefinit sa incarce o pagina. Repornirea nu a rezolvat nimic.
1 Soluţie acceptată‚

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-08-2022 05:12 PM
Salutare!
Părerea mea este că trebuie să iei legătura la Serviciul Clienți și să ceri o resetare de cont.
Sper să rezolvi imediat!
Baftă!
6 Răspunsuri 6

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-08-2022 02:12 PM
Salutare!
Esti pe abonament sau pe PrePay? Daca esti pe PrePay si ti-ai consumat internetul disponibil, ti-a expirat optiunea si/sau nu mai ai credit ar putea explica ceea ce se intampla.
Ai incercat sa bagi cartela SIM in alt telefon si sa vezi daca se comporta la fel? Eu am mai patit-o pe Android sa ramana "agatat" telefonul. In alt telefon totul mergea, pe al meu nu.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-08-2022 02:56 PM
Sunt pe abonament - nu am incercat cu cartela in alt telefon inca

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-08-2022 05:08 PM
Incearca sa iti trimiti din nou setarile de net catre telefon; https://www.orange.ro/setari-telefoane/#/
Daca nici apoi nu functioneaza si daca nici in alt telefon nu functioneaza, ia legatura cu Orange (iti recomand chat sau apel la 300) si cere o investigatie punctuala pe contul tau.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-08-2022 05:12 PM
Salutare!
Părerea mea este că trebuie să iei legătura la Serviciul Clienți și să ceri o resetare de cont.
Sper să rezolvi imediat!
Baftă!

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-08-2022 09:17 PM
Multumesc mult de raspunsuri! Am sunat si au rezolvat direct de la serviciul clienti.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-08-2022 09:19 PM
Mă bucur că s-a rezolvat!
Cu mare drag!
