la 17-10-2024 07:54 AM - editat ultima oară la 17-10-2024 02:45 PM de MihaelaA
Mai multe persoane, inclusiv eu, nu avem internetul funcțional, desi net inclus avem destul, eu de ex am optiunea cu internet nelimitat activa, insa nu se incarca nici o pagina de net, nici macar test speed.
mai e cineva in aceeasi situatie?
la 17-10-2024 11:05 AM
la 17-10-2024 11:09 AM
@MihaelaA doar 4G+, am postat un update mai sus... sper să primim înapoi și 5G
la 17-10-2024 11:15 AM
A fost nevoie doar de o resetare a datelor mobile pe cont că au intrat în deep-freeze
la 17-10-2024 01:25 PM
Confirmăm și noi că situația a fost remediată. Vă mulțumim pentru răbdare și înțelegere.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor