la 17-10-2024 07:54 AM - editat ultima oară la 17-10-2024 02:45 PM de MihaelaA
Mai multe persoane, inclusiv eu, nu avem internetul funcțional, desi net inclus avem destul, eu de ex am optiunea cu internet nelimitat activa, insa nu se incarca nici o pagina de net, nici macar test speed.
mai e cineva in aceeasi situatie?
la 17-10-2024 08:43 AM
la 17-10-2024 08:45 AM
Sper să ai zi cu spor unii depind de grupuri , aplicații să pot avea spor și continua munca … până atunci aș prefera să văd răspunsuri de la un admin care poate obține informații corecte și nu eronate .
la 17-10-2024 08:46 AM
@FLo1 pentru mine internetul mobil e vital, lucrez remote, am pus telefonul pe post de hotspot dar nu e o soluție... în plus toată casa mi-a intrat în modul avarie... no-net, no-smart-house...
la 17-10-2024 08:30 AM
@FLo1 voce și sms sunt funcționale, postarea mea a fost ștearsă din cauză de motive... acolo am expus cât de bine m-am priceput ce și cum... dar s-a preferat o postare simplă... cu nu merge netul pe cartela prepay... testat pe 3 device-uri, router, android, ios... îți arată că e conectat la rețea... vezi și ce bandă/benzi sunt folosite dar nu dă nici o picătură de internet... pe abonament, fix în același loc, am internet nelimitat...
la 17-10-2024 08:07 AM
@Adi8 se pare că e o problemă la Orange... sunt aceeași situație... am făcut o postare că n-am văzut postarea ta...
la 17-10-2024 08:32 AM
Sunt în aceeași problemă de la ora 6:30 o minzerie ! Nici măcar cu wifi în aplicație nu îmi mai apar beneficiile sau consumul nimic nimic
la 17-10-2024 08:34 AM
@1Alexxxx beneficiile au rămas înghețate eu le văd dar pe alt telefon cu abonament... sunt înghețate... pe toate numerele prepay... am 2 în cont...
la 17-10-2024 08:38 AM
Confirm, aceeasi problema o întâmpin și eu de la ora 6:30 🤦
17-10-2024 08:01 AM - editat 17-10-2024 08:02 AM
Bună dimineața și NU faceți ca mine,
azi iar am pierdut 3 ore degeaba... nu cu Bonus Pocus ci cu internetul mobil de pe o cartelă care se încăpățânează să mai furnizeze internet deși are opțiune activă pe ea, are internetul din acea opțiune nefolosit și mai sunt vreo 10 zile până la reactivare automată a opțiunii.
Am crezut că se duse pe copcă router-ul acela 5G de care vă vorbeam zilele trecute dar NU... l-am resetat și reconfigurat de câteva ori și nimic... cartela vede rețeaua, vede datele mobile dar se comportă ca una pentru care resursele s-au consumat... deși nu e așa...
Am verificat să nu fie cartela defectă în 2 telefoane, Andoid și iOS... am voce, am sms... internet... scuzați-mi expresia dar era să zic ceva de 4 litere...
Acum aștept să se facă 9:00 să pot contacta un operator că asistenții virtuali m-au invitat să sun între 9:00 și 21:00
V-am pupat, nu pe portofel, și s-aveți o zi mai bună ca mine...
17-10-2024 08:53 AM - editat 17-10-2024 08:56 AM
Edit: alarmă falsă, e conectat la rețeaua școlii 😀
Cred că își revine internetul pe prepay, poate confirma cineva? Am primit mesaj de la copil că nu-i merge netul pe WhatsApp... el e la școală, deci mesajul a fost scris mai devreme...
la 17-10-2024 08:58 AM
La mine si-a revenit.
la 17-10-2024 09:09 AM
Salut tuturor! Ne pare rău pentru această situație. Departamentul tehnic face demersuri necesare pentru remedierea sa într-un timp cât mai redus.
la 17-10-2024 09:25 AM
UPDATE!!! La mine și-a revenit dar doar 4G+ și acum am pe router de 3 ori mai puțin decât de obicei, doar 120Mbps... și-am descoperit că atunci când internetul este funcțional LED-ul de la router e VERDE nu ALB (așa e doar conectat la date mobile dar fără internet).
la 17-10-2024 09:28 AM
Mulțumesc de UPDATE @alterego . Pentru că ”orice feedback contează”, indiferent că este pozitiv sau negativ.
la 17-10-2024 09:48 AM
La fel am incercat si 5euro credit
nimic disponibil
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor