anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Internet mobil foarte slab, aproape 0

kszabiii
Începător
Buna ziua,
De cateva zile nu merge aproape deloc internetul mobil pe telefonul meu. Am incercat tot ce am
gasit pe internet, dar degeaba, nu a functionat nimic. Viteza de download nu depaseste niciodata mai mult de 0,07 Mbps.
1 Soluţie acceptată‚

kszabiii
Începător
Hello! Am sunat la call center, problema era din cauza ca s-au consumat datele mobile de roaming, cand am fost plecat din tara, si la intoarcere in tara nu se foloseau cele de Internet National (desi aveam 50GB), deoarece se activeaza automat optiunea de "Cost Control". Era nevoie de o resetare de catre departamentul technic si de un restart la telefon. Dupa asta, totul functiona bine. Va multumesc pentru raspunsuri!

Vizualizare soluţie în postul original

6 Răspunsuri 6

delfinas
#StarMember
Bun venit in Comunitate, kszabiii!!! Ai incercat in mai multe zone si e la fel semnalul? Ai incercat cu alta cartela sau alta retea in aceeasi zona?

Gabitzu18
Junior entuziast
Bună se poate sa fie o problema tehnica a telefonului cu antena interna. Dacă nu ai semnal nici cu alta cartela și nici cu o repornire a telefonului sau o resetare la versiunea din fabrica va trebui sa îl duci într-un service specializat. Bafta

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Salutare! Dacă nici în alte zone, mai departe de casă nu se deosebește cu nimic problema, atunci poate fi din telefon. Ai încercat și pe alte tehnologii? Mă refer aici la 3g. Sau la anumite ore din noapte/dimineață? Atunci rețeaua este mult mai liberă și dacă funcționează mai bine, înseamnă că este foarte aglomerată rețeaua în zona ta. Dacă ai făcut toate acestea deja și nu e nicio diferență, atunci poate fi din telefon, așa cum spuneam. Succes!

mihai_13
Maestru
in ultima perioada apar tot mai multe reclamatii de semnal slab sau viteza mica de download pe terminalele Iphone modele vechi - aviz fanilor Iphone 😉

kszabiii
Începător
Hello! Am sunat la call center, problema era din cauza ca s-au consumat datele mobile de roaming, cand am fost plecat din tara, si la intoarcere in tara nu se foloseau cele de Internet National (desi aveam 50GB), deoarece se activeaza automat optiunea de "Cost Control". Era nevoie de o resetare de catre departamentul technic si de un restart la telefon. Dupa asta, totul functiona bine. Va multumesc pentru raspunsuri!

DanielaH
Moderator
@kszabiii, îți mulțumim că ai revenit cu explicații și ne bucurăm că s-a rezolvat. Vom marca noi răspunsul tău ca soluție pentru a fi de folos și altor utilizatori. Te mai așteptăm.