anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Datele nu functioneaza in Turda pe mobil

Cristin2
Junior

Dupa reinarcare cu 5€ nu mai funct datele pe mobil

1 Soluţie acceptată‚

@Cristin2: Solicită în fereastra de chat ”transfer operator”. Nu toate răspunsurile sunt formalități sau redirecționări spre apelarea telefonică. Se poate discuta ușor în fereastra de chat cu operator Orange. Succes.

Vizualizare soluţie în postul original

15 Răspunsuri 15

FLo1
#StarMember

@Cristin2: Bun venit în Comunitate. Ai încărcat un prepay doar cu credit fără să activezi vreo extra-opțiune cu minute sau date mobile? Este de preferat să activezi o extra-opțiune (de minim 5euro dacă interesează date mobile). Dacă ai nevoie DOAR de date mobile poți activa fie o extra-opțiune DOAR cu date mobile, dar este ok și o extra-opțiune de ”voce, SMS și date mobile”. Opțiunile pentru prepay le regăsești aici

Faptul că ”nu funcționează datele pe mobil” se datorează faptului că fie s-a consumat creditul (neactivând nici o extraopțiune cu resurse), dar și prin faptul că nu ai acces la resurse 4G+ dacă utilizezi credit. Te așteptăm cu detalii despre situația actualizată a contului. Pentru aceasta verifică situația contului numărului tău fie în MyOrange, sau din meniul *100# sau cu apel la 333 sau *133#   Numai bine.

 am incarcat cu optiunea de 5 € , minute si internet + bonus 100Gb. Am incarcat de 2 zile si de la incarcare nu functioneaza, deci nu am consumat deloc net. Am inchis, am deschis si actualizat telefonul. Am luat legatura cu robotul Dij… dar nu ma poate ajuta, trebuie sa contactez o persoana fizic la tel care sa imi actualizeze numarul. Faptul ca in urma cu o satamana am sunat de pe telefonul meu la orange sa ajut un prieten caruia nu ii merge orange deloc, acum nu mai am voie sa intru in direct cu un operator decat peste o luna sau contra cost. La cat trebuie sa stai in asteptare pina ajungi la un operator ar insemna sa reincarc telefonul cu cel putin 1€ credit faptic deoarece daca apelezi de 2 ori intr o luna te taxeaza plus

@Cristin2: Revin, solicitându-ți să verifici situația contului numărului tău fie în MyOrange, sau din meniul *100# sau cu apel la 333 sau *133#  iar dacă poți, atașează un screen-shot la mesajul respectiv. Te așteptăm cu actualizări ale situației sesizate.  

D055340A-A669-49BA-BF66-B31BB6AABE07_LI.jpg

D4B59026-BBC0-4F87-B26A-9B5453643832_LI.jpg

@Cristin2: Mai fă o verificare (eventual cu restart) a posibilelor restricții (dezactivări) a datelor mobile din „SETĂRI” (configurări ale telefonului), iar dacă nu se schimbă nimic reîncearcă SIM-ul și într-un alt telefon să vezi dacă funcționează datele mobile. Altfel, ar trebui să contactezi astăzi Serviciul Clienți fie telefonic (apel la 300 / 0374 300 300) sau chat Djingo. pentru o eventuală resetare a contului tău. Ulterior va fi necesar un restart.

Te așteptăm cu actualizări ale situației problemei menționate aici pe topic. Numai bine.

Buna

am apelat serviciu clienti si imi cere sa platesc deoarece am avut 2 apeluri la serviciul clienti si peste 2 apeluri pe luna serviciul se taxeaza. Am pus cartela in alt tel si tot nu functioneaza, robotul Djigo ma redirectioneaza spre serv clienti unde dupa cum am spus e taxabil. Am incercat sa sun de pe o cartela care nu e in orange si am asteptat o ora la tel dar nu am reusit sa intru telefonic cu nici un operator din pacate

@Cristin2: Solicită în fereastra de chat ”transfer operator”. Nu toate răspunsurile sunt formalități sau redirecționări spre apelarea telefonică. Se poate discuta ușor în fereastra de chat cu operator Orange. Succes.

FLo1
#StarMember

@Cristin2: Ai reușit să clarifici / remediezi problema semnalată aici pe topic? 

Da, multumesc

Am solicitat robotului chat operator si  am rezolvat. Mi au resetat ei cartela. Va multumesc. A trecut o saptamana pina am ajuns la acest rezultat. Cu siguranta o persoana mai in varsta nu ar fi reusit avand in vedere cat e de complicat, aplicatie, robot, chat etc

multumesc inca o data

@Cristin2: Mă bucur că ai reușit să soluționezi problema. Unde există comunicare... se găsesc și soluții.

Te mai așteptăm aici în Comunitate și cu alte contribuții cu și despre tehnologie. Numai bine. 

Sper ca am trimis ok pozele

@Cristin2: Da, sunt ok.