Probleme internet
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 08-03-2024 09:02 AM
Buna! De cateva zile nu imi merge internetul, stie cineva ce as putea sa fac?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 08-03-2024 09:23 AM
Salut
Trebuie sa faci o sesizare către echipa Orange.
Metode contact:
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti-187
Poți detalia daca te referi la date mobile sau internet fix.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 08-03-2024 09:26 AM
Bun venit in comunitate, Roxana,
Daca te referi la date mobile, asigura-te sa le ai pornite. Daca problema persista, incearca sa...
- Repornesti dispozitivul (inchidere apoi pornire)
- Incerci cartela in alt telefon mobil
Daca tot nu functioneaza...
- Apeleaza la Serviciul Relatii Clienti (300 sau 0374300300) pentru asistenta legat de datele mobile
- Trimite un mesaj pe Chat-ul din MyOrange
Sper ca ti-am fost de ajutor! 🙂
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 08-03-2024 09:26 AM
Salut,
Abonament sau prepay? Ai incercat mai mult site-uri? Ce se intampla mai exact cand vrei sa accesezi google.com.de exemplu? Datele mobile sunt activate din setarile telefonului? Ce model de telefon folosesti?
Stiu. Multe intrebari. Dar sunt si multe variabile. Problema poate sa fie de la tine sau... "de la ei". Daca e de la tine, trebuie rezolvat la tine. Daca e de la ei, trebuie sa iei legatura cu un consultant, pentru ca noi, aici in Comunitate suntem, in mare parte, clienti ca si tine.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 08-03-2024 10:50 AM
Bună@ Roxana,
Poți da o repornire la telefon, modem sau router, după caz și vezi ce se întâmplă. Dacă tot nu funcționează, poți încerca să iei legătura la suportul Orange, prin My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne ( transfer operator).
Sper să reușești!
Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-03-2024 09:29 AM
Roxana, te așteptăm în continuare să revii cu mai multe detalii, dacă situația mai este de actualitate. Mulțumim.
