anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme internet

Eusebiu_4675
Junior

Salut, eu si cu colegul de apartament avem acelasi tip de cartela cu aceeasi optiune, aia de la magazin de 6 euro cu minute si internet. Mereu a fost o oarecare discrepanta intre viteze dar nu era de bagat in seama. In ultimul timp mie a inceput sa imi mearga in 0.7,0.8mb/s viteza de download iar lui in 6 sau 7, diferenta uriasa. Exclud din start consum ridicat de date pentru ca in fiecare luna consum o medie de 20GB din cei 60 sau 80 cat se dau cu tot cu bonusuri. Am incercat sa schimbam cartelele, la fel, cartela mea avea internet de 10 ori mai slab decat a lui. Ocazional mi se mai si opreste internetul de tot, comportandu-se ca atunci cand se termina timpul platit, de sunat tot pot suna, semnalul e full, scrie 4G sus, toate bune. Momentan am intre 70 si 90 kb/s download iar el are 20. Mereu dau restart la telefon cand primesc mesaj de la Orange, am toate update-urile la zi la telefon, iar telefoanele sunt aproape identice si din aceeasi perioada. Nu stiu exact ce sa fac, ma obosesc problemele stiind ca platesc si dublu fata de un abonament la internet prin fibra optica de la alte companii si nici internet nu am, sau cand am merge cum merge. idei?

7 Răspunsuri 7

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Iei legătura cu cei de la Serviciul Clienți și ceri resetare de cont.

Ai metodele de contact aici:

https://www.orange.ro/contact/

Am văzut destule situații!

Trebuie să iei în calcul și o schimbare de sim, dacă ai această posibilitate. Și telefonul poate fi cu probleme. Eu am două telefoane asemănătoare (Xiaomi 12 T pro și 13 T pro) și vitezele diferă pe abonamente asemănătoare.

Baftă!

 

arsradu
#StarMember

Salut,

Din moment ce problema se manifesta si cu celalalt SIM in acelasi telefon, dar nu si in celelalt....suna a problema de telefon. Chiar daca telefoanele sunt aproape identice, setarile pot sa difere, aplicatiile vor fi cel mai probabil diferite si ele...

Ai incercat sa bootezi in Safe Mode? Doar pentru comparatie.

Ca idee, pentru boot in safe Mode, pe telefoanele cu Android (banuiesc ca vorbim de un telefon cu Android), procedura este in general: Power Button apasat pana cand apare meniul de power, tinut apasat Reboot (pe ecran) si confirmat cu un Yes/Ok pe acel pop-up care ar trebui sa apara cand tii apasat optiunea de Reboot.

Dupa reboot, daca totul e ok, ar trebui sa vezi Safe Mode intr-un watermark in coltul din stanga jos. Ca sa iesi din Safe Mode tot ce trebuie sa faci este sa dai un restart normal (fara apasare lunga).

De asemenea, in caz ca testezi cu aplicatia SpeedTest (de le Ookla) vezi si cu alta aplicatie daca ai acelasi rezultat.

Client Orange

Multumesc pentru raspuns dar am aceasta cartela de multi ani iar cu ultimele 3 telefoane a fost aceeasi discutie, lui mereu ii mergea cu putin mai bine. uneori stateam pe hotspot de la el si tot ne mergea mai bine la amandoi decat daca stateam eu pe internetul meu, asa de mare diferenta e. Si nu, nu folosesc speedtest de la oolka, am intrat pur si simplu pe un site si am incercat sa descarc un fisier de 2-3 GB si intre timp am schimbat de la internetul meu pe al lui in timpul descarcarii, sare de la 70kb la 20mb/s 

Ok, sa presupunem ca nu ar fi de la telefon. Incearca in cazul asta un apel la Relatii Clienti, pentru o resetare a parametrilor de retea de pe contul tau.

Mijloacele de contact le gasesti aici.

Diferenta este foarte mare, intr-adevar. Acuma, pentru orice eventualitate, eu as incerca si boot in safe mode. Doar pentru comparatie. Dar alegerea iti apartine. 🙂

Client Orange

Le-am facut pe amandoua. Chiar acum am facut o resetare, internetul statea la vreo 3mbps pe speedtest, la descarcare aproxima 1h pentru 3gb. in safe mode a crescut la 4 mbps. aceeasi problema. schimbam cartelele, imi merge mie si nu ii merge lui. ceva e cu cartela aia. si atat de veche nu este, are maxim 5 ani. acum, daca ar fi sa o schimb sunt curios daca pot sa-mi pastrez numarul. 

Salut,

Binenteles ca se poate pastra numarul. Inlocuirea de SIM se poate face gratuit intr-un Orange Shop. Si da, se pastreaza numarul.

Daca ai contactele salvate pe SIM, va trebui sa le copiezi pe telefon, si inapoi pe SIM-ul nou. Daca nu, nicio grija.

Doar sa fii atent, la schimbarea de SIM, sa nu te "incalte" cumva cu un abonament. S-a mai intamplat. Fie sub pretextul ca inlocuirea de SIM se poate face doar pe abonament (ceea ce este o minciuna), fie tacit, pe sub mana, sperand ca userul nu se prinde. Singurul motiv pentru care ar putea sa refuze schimbarea de SIM, ar fi daca nu au SIM-uri blank pentru inlocuire.

Deci, in caz ca au SIM-uri blank, si iti pot face inlocuirea, iti recomand sa stai acolo pana confirmi ca e totul ok, si ca e cel putin la fel cum era inainte (ideal ar fi sa se rezolve, dar macar sa nu fie si mai rau decat era). Verifica apeluri, date, SMS. TOT. Iti spun din experienta ca, din pacate, trebuie.

Ah, si iti recomand un Orange SHOP, nu partener (adica nu Store).

Client Orange

DanielaH
Moderator

@Eusebiu_4675, ai făcut schimbare de SIM? S-a rezolvat situația?