probleme date mobile pachet Family
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-10-2024 04:29 PM - editat ultima oară la 21-10-2024 04:33 PM de DanielaH
Buna ziua,
Am un abonament de 7 euro Family pachet si pe un numar s-au termiant resursele de internet, dar in pachetul family mai am 50 GB de net si nu intra in ele. Stie cineva de ce?
Multumesc!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-10-2024 05:01 PM
Salutare!
Poate abonamentul nu mai face parte din oferta curentă și atunci nu mai este valabilă.
Din câte știu eu, nu prea mai este valabilă această ofertă cu gigabaiții, pentru că nu mai scrie nimic aici , la ,,Întrebări frecvente", mai jos.
Baftă!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-10-2024 03:24 PM
Buna, @Camelia3 !
Am verificat situatia si am vazut ca, intr-adevar, o parte dintre utilizatorii nostri nu pot consuma din bonusul de 50 GB Family. Iti cerem scuze pentru neplacerile create si te asiguram ca tehnicienii nostri depun toate eforturile pentru o remediere cat mai rapida.
