anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Problema date mobile 4g

helpmedud
Junior
De aseară datele mobile nu mai merg. Când le pornesc apare 4G și apoi dispare și din nou, apare dispare, apare dispare încontinuu, nu își revine.
Dețin un HUAWEI P9 LITE 2017
Am vrut sa adaug și un fișier mp4, dar aparent nu pot.
Mulțumesc, o zi buna în continuare!
25 Răspunsuri 25

Neaplicabil
@helpmedud, pentru interogare credit, poti incerca si *133#. Ca sa ai 4G, trebuie sa ai o extraoptiune activa. Daca in momentul reincarcarcarii, ti-ai activat si o extraoptiune, si daca nu sunt probleme de retea in zona, ar trebui sa ai 4G. Daca in continuare nu ai, se poate sa fie o problema pe numarul tau. Recomand si eu sa contactezi pe cineva de la Orange, prin apel la 300, pe chat (Djingo) sau sa mergi intr-un Orange Shop.

teacher_
#StarMember
Ca să lămurim treaba, apelează *133#, și vezi ce mesaj primești. Este posibil ca acel bonus de internet să fi fost valabil cu altă opțiune, care a expirat. In mod normal, pentru o reîncărcare cu 5 Euro, ar trebui sa ai 30 GB, in anumite condiții. Recomandarea mea, sa faci reîncărcările de acum înainte în aplicația My Orange, nu prin alte magazine. De asemenea, nu ar strica să dai un SMS gratuit cu textul Steaua la 321, și vei beneficia de bonusuri atunci când echipa câștigă, și când marchează gol...

Neaplicabil
Și când pierde ?

Neaplicabil
Gata, m-am înscris și moi .Hai Steluța !

FaraUnID
Campion certificat
Posibil ca pachetul de date din optiune sa fi fost epuizat de tot felul de aplicatii care ruleaza in background. Poti verifica din setarile telefonului ce aplictaii au consumat cele mai multe resurse de date. Un apel la serviciul clienti sau o vizita intr-un Orange Shop ar trebui sa te lamureasca. Noi nu avem acces pe contul tau, prin urmare nu putem decat sa ne mergem cu presupusul.

helpmedud
Junior
Am fost la un Orange Shop și mi a spus ca nu mai am internet, ceea ce este imposibil. Doamna era cam sictirita și mi am dat seama imediat cum sta treaba. M am uitat in setări și am văzut ca am consumat 4gb în ultima luna. Nu știu ce sa mai zic. Am fost la 3 magazine Orange. Unul mi a spus sa ma duc la altul. Celalalt mi a spus sa mi schimb cartela și sa încerc și la celalalt magazin, ultimul spunându mi ca n am internet. Nu știu ce sa mai fac.

Neaplicabil
Ti-ai activat o extraoptiune? Ce mesaj primesti cand suni la *133#?

helpmedud
Junior
Dumneavoastră când sunați la 333 sau *133# nu primiti un mesaj în care va spune și date mobile? Ex: '' aveți n MB valabil pana la "

FaraUnID
Campion certificat
Cred ca cel mai indicat ar fi sa suni la serviciul clienti pentru lamuriri suplimentare. Tot acolo consultantii pot efectua a reconfigurare a profilului de date pentru contul tau in situatia in care ar fi vorba de o problema de ordin tehnic si care te impiedica sa accesezi internetul chiar daca tu spui ca ai resurse valabile. Partea de voce este functionala pe acel SIM sau si acolo ai probleme in a apela si / sau trimite SMS?

helpmedud
Junior
Da. Pot trimite Sms-uri, pot suna, totul este ok exceptând datele mobile. Voi încerca să mi schimb cartela, dar trebuie sa vin cu un părinte, ținând cont ca sunt minor și chiar nu înțeleg de ce.

DanielaH
Moderator
@helpmedud, ai schimbat SIM-ul? S-a rezolvat problema cu datele mobile?