anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Problema date mobile 4g

helpmedud
Junior
De aseară datele mobile nu mai merg. Când le pornesc apare 4G și apoi dispare și din nou, apare dispare, apare dispare încontinuu, nu își revine.
Dețin un HUAWEI P9 LITE 2017
Am vrut sa adaug și un fișier mp4, dar aparent nu pot.
Mulțumesc, o zi buna în continuare!
25 Răspunsuri 25

teacher_
#StarMember
Salut, și bun venit in comunitate! Poți să ne dai detalii despre zona din care scrii? Restul colegilor au aceeași problema? Încearcă să resetezi telefonul, și selectezi datele mobile, dezactivare, apoi activare din nou, îți atașez screen shot, eu am Mate 10 lite.

helpmedud
Junior
Sunt din Vaslui, Sa resetez telefonul? Adică factory reset sau doar restart? La colegi funcționează ok.

teacher_
#StarMember
Oprește datele mobile, cum am făcut eu screen shot, apoi resetează telefonul. Doar resetează telefonul simplu, nu resetare din fabrică. După ce a pornit, pornește datele mobile din nou.

Razvan
#StarMember
Resetează doar setările de rețea din Setări - Sistem - Resetare - Resetare setări de rețea, sau cu mod avion, și dacă tot nu merge, restart la telefon. Dacă nu este o problema cu rețeaua în zonă, contactează pe Orange helper de pe Softpedia, sa îți reseteze contul de internet sau mergi în Shop sa îți schimbe simul.

helpmedud
Junior
Tot nu merge. Pai și cei de la Orange pot sa mi dea o cartela tot cu acest număr?

Alex86
Explorator
Mergi la un OrangeShop, te vor ajuta ei !

helpmedud
Junior
Bine! Va mulțumesc! O zi buna tuturor!

teacher_
#StarMember
Da, cei de la shop pot sa iti dea o cartela noua cu numarul tau gratuit, doar sa ai grija sa nu ai contacte salvate pe cartela SIM.

helpmedud
Junior
Dar de ce atunci când sun la 333 nu mai primesc mesajul cu: "ai ... MB valabil pana la" Și am descarcat My Orange și îmi spune ca am 0MB ceea ce este imposibil ținând cont ca acum 2 săptămâni când l am încărcat, am primit 50 GB

Razvan
#StarMember
Ești pe prepay? , ți-a expirat EO sau ai consumat deja datele incluse.

teacher_
#StarMember
Cu cat ai încărcat? Opțiunile toate sunt valabile cu minim 5 euro.

helpmedud
Junior
Pai cu 5 euro am încărcat. Nu știu dacă sunt pe prepay, cum pot afla? Si ce inseamna EO?

Razvan
#StarMember
Extraoptiune, ai încărcat cu credit sau direct cu opțiune de 5 euro?

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Poate e vreo defecțiune de rețea sau vreo eroare undeva. Există posibilitatea să aibă loc și lucrări la rețea în zona ta. Dacă nu se remediază, semnalează problema pe Chat Djingo, din My Orange ( secțiunea contact), etc. Succes!